Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd den nye serien på Vitus apotek?

er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen ?? :)

Det er den nye serien mineralsminke på Vitusapotek, utarbeidet av Jane Iredale.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke prøvd men bumper denne for deg, jeg er veldig interessert i å høre erfaringer jeg også :)

Liker palettsystemet da! Morsomt å kunne bygge litt som man vil :jepp:

Endret av Eske
AnonymBruker
Skrevet

her står det ingenting om fedora minerals??

AnonymBruker
Skrevet

æsj, tok sjansen og prøvde et startkit for har hørt mye bra om dette merket, men blir dessverre like blank av denne som av alt annet:-(

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vert og kjøpt startkit + ekstra lipgloss og løspudderet/foundation. :)

Lipgloss - Det følger med en lipgloss i starkitet, men den ble for mye farge på for min del, så jeg kjøpte en lysere ved siden av. Denne falt utrolig godt i smak! Til vanlig har jeg knusktørre lepper, pga. en uttørkende aknemedisin jeg går på, men nå er leppene myke og deilige.

Primer - Jeg har ikke så lang erfaring med primere, mn har prøvd ID sin mot fet hud, og den var GRUSOM. Denne her likte jeg mye bedre. Frisk luft, og smeltet fint i huden. Føler at porene mine ble litt mindre med denne utenpå, men dette kan vere tilfeldig.

Løspudder - ikke så dekkende som jeg skulle ønske. I tillegg en ganske knotete patent for påføring. Føles greit på huden.

Kompaktpudder - dette likte jeg mye bedre. Dekker ganske godt, og føles lett på huden. Dette kommer jeg til og fortsett å bruke :) blushen som følger med i samme boks var også fin.

Kost - Den var myk og god, men ALT for liten.

Det følger med fuktighetsspray også, dette er noe jeg aldri bruker og har lite erfaring med..

Skrevet

har lyst til å prøve dette jeg også, men er skeptisk hvis pudderet er mattende, blir blank av alt jeg putter på huden..

AnonymBruker
Skrevet

usikker på om jeg forstår deg..? for viss du blir blank i huden, er det jo et matttende pudder du bør ha? :)

Pudderet er ikke kjempe matt, men akkurat passe synest jeg :) dette er jo smak og behag.

Viss du blir fort blank, har du testet glo sitt kompaktpudder? Jeg tror jeg har hatt verdens mest blanke hud inntill jeg begynte på medisin for det, nå er det omvendt. er ganske tørr.

Det eneste puddere som har vert ok for meg da :)

Skrevet

er det ikke bismuth i glo,som gjør huden enda blankere? nysgjerrig, hvilken medisin tar "knekken" på fet hud?:-)

AnonymBruker
Skrevet

har lyst til å prøve dette jeg også, men er skeptisk hvis pudderet er mattende, blir blank av alt jeg putter på huden..

Når foundationene er mattende så betyr det at det skal (prøve å) forhindre at du blir blank, så det er jo mattende du skal ha. Men om dette pudderet er bra vet jeg ikke.

Skrevet

Når foundationene er mattende så betyr det at det skal (prøve å) forhindre at du blir blank, så det er jo mattende du skal ha. Men om dette pudderet er bra vet jeg ikke.

ja, du skjønte meg rett! ble litt skriveleif der:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akne i tillegg, og går på noe som heter isotretinoin/roaccutane. Du må ha henvisning til hudlege for å få resept på dette, relativt strengt for å få det utskrevet.

Jeg er ikke så inne på alt dette her med innhold, jeg har stortsett testet produktene og sett hva huden min synest. Jeg har ikke reagert på glo sitt puddert, og jeg reagerer ganske raskt på slikt. Huden min takler for eksempel ikke ID. hverken den vanlige eller mattende foundationen..

Her er ingridienslista: gloMatte finishing powder Mica, Oryza Sativa (Rice) Starch, Zinc Stearate, Titanium Dioxide (CI 77891), Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Isopentyldiol, Tocopherol, Retinyl Palmitate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Ascorbyl Palmitate, Water (Aqua), MAY CONTAIN (+/-): Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)

AnonymBruker
Skrevet

jeg har prøvd startkitet og synes pudderet dekker bra og er behagelig på huden, men jeg blir veldig blank av den, kanskje er dette et pudder som passer best for tørr hud

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Hmmm... Jeg finner ikke noen ingredienser uansett hvor mye jeg googler og googler. Anbefaler dere å se på innholdsfortegnelsen før dere kjøper i hvert fall =) Bismuth er som regel en ingrediens folk med acne prone hud reagerer på.

Endret av BabyBlue
Skrevet

Var på apoteket nå for få dager siden, og etter å ha lest denne tråden, tok jeg meg en titt.

De hadde også dette starterkit´et... Den farga dagkremen i light var for mørk og orangeaktig. Det samme var det pressa pudderet. Blushen som var ikke opp min gate. Lipglossen var for brunaktig.

Nå ble dette et ganske kvasst innlegg... For å trekke frem det positive, så jeg at det var muligheter for å lage sin egen øyeskyggepalett. Prøvde den ansiktssprayen, og den virket oppfriskende og god.

AnonymBruker
Skrevet

Testa du den på? jeg opplevde at såg endel mørekere ut enn det faktisk var.

Likte heller ikke fargen på lipglossen i startkitet, men jeg kjøpte en i peach som ble helt fargeløs på leppene. bruker selv bare nøytrale farger.

Jeg sliter med tørre lepper, og denne fungerer veldig bra på meg vertfall.

den farga dagkremen har jeg ikke prøvd.

AnonymBruker
Skrevet

Det var ingridiensene i glo sitt pudder jeg skrev opp, sånn for ordens skyld :)

Skrevet

Testa du den på? jeg opplevde at såg endel mørekere ut enn det faktisk var.

Likte heller ikke fargen på lipglossen i startkitet, men jeg kjøpte en i peach som ble helt fargeløs på leppene. bruker selv bare nøytrale farger.

Jeg sliter med tørre lepper, og denne fungerer veldig bra på meg vertfall.

den farga dagkremen har jeg ikke prøvd.

Ja, jeg testa både den farga dagkremen og det pressa pudderet. Så for meg at fargen ville gli mer inn i huden etter hvert, men det var ikke tilfellet.

Blushen prøvde jeg bare på hånda. Hadde ikke trengt det engang, for jeg så fargen ikke kler meg som er så blek.

Så lipglossen var å anbefale?

Skrevet

Jeg så på det her en dagen. Ingen av de pressede pudderene matchet min hudtone i det hele tatt. Men jeg kjøpte øyebrynskit`et og er fornøyd med det.

Når det gjelder å sette sammen sin egen øyenskyggepalett har Art Deco hatt det lenge. Det er magneter bak hver enkelt øyenskygge så de ligger fint på plass i skrinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...