gladidag Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Er det noen som har prøvd den nye sminken hennes. Fåes kun på Vitusapotek. Har veldig lyst å prøve...hvis den er like bra som Jane Iredale er jo det gull. Meeeeen må vente til den blir tilgjengelig i nettbutikk..ikke et Vitus apotek i mils omkrets her jeg bor. Kjekt å høre fra noen hvis de har prøvd sminken og hva dere syns:)
Honesty Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Da jeg googlet, kom det opp at Dr.Janine Hopkins stod bak, altså ikke Jane Iredale.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Da jeg googlet, kom det opp at Dr.Janine Hopkins stod bak, altså ikke Jane Iredale. Da googler du ikke spesielt godt. http://www.facebook.com/FedoraMineralsNorway
muesli Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Søstera mi har prøvd dette. Ho har ein veldig urein hud, som fører til at sminke normalt sett ikkje blir så bra på ho. Men denne funker kjempe bra på ho, og ho ser kjempe bra ut. Ho syntes sjølv sminken er kjempe bra, og kjem nok til å fortsette med den.
gladidag Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2012 Takk Muesli:) får bare vente til det kommer i nettbutikken, så skal eg kjøpe meg et start kit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå