Gå til innhold

IMOVANE..noen som har erfaring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

evt andre sovemedisiner?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

har brukt imovane en stund, og det sies at man skal klare å sovne på ca 30-45 minutter etter at man har tatt pilla, men jeg brukte ofte bortimot 2 timer før jeg sovnet... men det er jo deilig at det bare er en innsovningstablett, så man slipper å være totalt ødelagt på morgningen og evt utover dagen, slik man blir av sovepiller! Så jeg anbefaler deg å finne ut av om innsovningspiller kan være løsningen for deg før du prøver sovepiller!

Gjest anonym
Skrevet

Jeg har i noen få korte perioder brukt imovane. Dette er som sagt over, en innsovningstablett og skal nærmest tas på sengekanten i det du legger deg for at den skal fungere optimalt. Men den skal ikke misbrukes for da vil effekten fort bli borte. Den eneste bivirkningen jeg har opplevd har vært at jeg har fått en veldig metallsmak i munnen som varer helt til jeg slutter å ta tabletten.

Jeg vil på det sterkeste anbefale deg om bruk av sovetabletter, dette blir man veldig fort avhengig av og skaper bare mer problemer på lang sikt

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Imovane en del (7,5 mg). Hadde god effekt av den i starten, men jo lengre jeg gikk på den, jo mindre effekt hadde den.

Har også prøvd en del andre sovemedisiner, men Imovane er nok den som jeg har hatt best effekt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...