Gå til innhold

Hvorfor er dere så snerpete her inne?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er nesten alle brukere her inne så utrolig sure, sinte, bitre, pms infiserte og bitchy?

Uansett hva jeg har spurt om så har jeg fått ett drittsvar tilbake.. en eller annen slengkomentar. Hvorfor gjør dere det? Hva er poenget med og gå inn på en tråd der folk spørr om hjelp til noe bare for og være en sur hurpe?

Jeg forstår jo at dette gjerne kommer fra folk som hater sitt eget liv og seg selv.. men det gir deg ingen grunn til og rakke ned på alt du ser, leser og hører.

Dette innlegget blir jeg vel også lynsjet av i løpet av rekord tid. men det bare understreker hele mitt poeng...

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting å gjøre. Hev deg over det! :)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er på Kvinneguiden kanskje? :fnise:

• Liker 1
Gjest kittycat
Skrevet

Litt vanskelig å svare når du ikke kommer med eksempel, for det kommer alltid til å være noen bitches wherever you go. Misliker btw de som kommer med småfrekke kommentarer for å få plusser når de egentlig ikke mener hva de sier.

Skrevet

Har faktisk opplevd relativt lite drittslengen selv, så det kommer nok litt an på hvordan man ordlegger seg. Men jeg har derimot opplevd mye tullsnakk og drittslenging sånn generelt i tråder, både mot brukere og AnonymeBrukere. Kan bli litt oppgitt til tider, men igjen, det er jo også halve gleden og underholdningen ved dette forumet ;)

Er nok blant annet et klassisk eksempel på at det er mye lettere å være krass, moralistisk eller svart/hvitt på nettet enn det er i virkeligheten. Jeg prøver alltid å kun skrive ting jeg kunne stått for og forsvart om jeg diskuterte med noen ansikt til ansikt og, men er nok ikke alle som følger den "regelen" når de skriver her inne.

At folk oppfører seg kjipt betyr forresten ikke automatisk at de hater seg selv og sitt eget liv.

AnonymBruker
Skrevet

Misliker btw de som kommer med småfrekke kommentarer for å få plusser når de egentlig ikke mener hva de sier.

Det tviler jeg sterkt på at noen gjør. Hvor har du det fra?

• Liker 5
Skrevet

TS: Jeg er enig med deg.

Syns mange her inne får ufortjente frekke svar på det de spør om.

I de aler fleste trådene kommer de frekke svarene fordi man ikke har fortalt hele historien (man vil jo ikke utlevere seg helt slik at man kan bli gjenkjent) eller fordi tråden sporer av fordi trådstarter ikke har nevnt noe, og leserne forutsetter at det betyr at man selv er skyldig i [sett inn det som ikke blir nevnt] og svarene baserer seg plutselig på denne tingen helt uten å vite om dette ikke er nevnt fordi det ikke er relevant, fordi trådstarter prøver å sette seg i et godt lys, fordi trådstarter har glemt å skrive denne detaljen osv.

I tillegg er det i mange tilfeller slik at mange svarer uten å lese tråden og ikke får med seg tilleggsinfo som trådstarte kommer med senere, eller leser tilleggsinfoen og deretter velger å ignorere dette under påskudd om at dette må være noe trådstarter skriver for å sette seg selv i et bedre lys...

Gjest Nenya82
Skrevet

Er det ikke sånn overalt på nettet da?

Bare å gå inn på et hvilket som helst forum eller steder der folk skal diskutere,og det vil være sånn der også.

Det er nok fordi man er ganske anonym på nett,og da er det tydeligvis greit å slenge drit bare fordi man er uenig eller eventuelt fordi ts spør om noe som kanskje virker dumt.

Det å være høflig og behandle dine medmennesker med respekt gjelder jo ikke på nettet,og omtrent uansett hvilken tråd det er så kommer det spydige kommentarer,drittslenging og hvis man er uenig med noen så er det bare å gå til personangrep.Det tilføyer jo debatten noe virkelig verdifullt ikke sant :ironi:

Skrevet

Du har noen slike pluss-jegere, eksempelvis svar nr.2 i denne tråden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har noen slike pluss-jegere, eksempelvis svar nr.2 i denne tråden.

Hvor sannsynlig er det at en AnonymBruker er plussjeger? :klo:

• Liker 7
Skrevet

Når ble AnneBonny det samme som AnonymBruker? :gjeiper:

Jeg er enig med TS i at det er en kultur for drittslenging her inne. Å unnskylde det med at "sånn er det på nett" syns jeg er rart. Jeg er aktiv på flere fora, men ikke på noen av dem er det greit å slenge utav seg sånn som her inne. Usaklige innlegg blir moderert vekk, og ren drittslenging belønnes ikke med annet enn utestengelse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med TS, det er utrolig mange som slenger du sarkastiske og spydige kommentarer som er helt unødvendige i debatten. Men, det er jo bitcher overalt, hvorfor skal de holde seg unna kvinneguiden, liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor sannsynlig er det at en AnonymBruker er plussjeger? :klo:

Den kommentaren AB kom med var generaliserende og frekt, så det er vel nettopp slike kommentarer TS snakker om.

AnonymBruker
Skrevet

Den kommentaren AB kom med var generaliserende og frekt, så det er vel nettopp slike kommentarer TS snakker om.

Det er jeg enig i, men jeg er ikke enig med Bud i at kommentaren er skrevet for å sanke plusser.

Skrevet

Her inne er det nok en overvekt at folk som liker å diskuterer på et litt aggressivt nivå. Gjerne kvervulering. Det er jo lettere å kvervulerer her enn på jobben, eller blant venner :-)Dessuten er det lett å være frekk når ingen vet hvem du er.

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg tenkte først å skrive et innlegg her og si meg enig, for du har jo langt på vei rett i mye av dette, etter min mening. Men så slo det meg at jeg sannsynligvis tilhører gruppen "kverulerende snerper" til tider selv, så det ville sett særs dobbeltmoralsk ut- haha :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker din ærlighet Søgni ;)

Skrevet

Jeg er enig med deg TS, og merker jeg tar meg selv i å være sånn også. Når folk her åpner en tråd virker det som om de prøver å finne feil ved TS sine meninger eller handlinger uten å svare konkret på hva TS lurer på. Har også merket at mange roper troll over de mest random trådene.

Og hvis det faktisk er litt syns på TS kan man alltid si at det temaet er tatt opp tusen ganger før, "herregud har du ikke lært deg søkefunksjon.."

Men florerer jo av jenter her og vi er utspekulerte. Selvtilliten vår avhenger av at vi føler oss bedre enn andre jenter så vi rakker ned på de vi kan.

Hvor tror dere jeg får min daglige dose skadefryd? Jo Kvinneguiden selvfølgelig.

Gjest Blubberella
Skrevet

Er virkelig nesten alle her inne så ille? Jeg merker meg at noen er kronisk frekke og liker å provosere både under brukernavn og som AB, men dette gjelder ikke det store flertallet etter min mening.

• Liker 1
Skrevet

gleder nok ikke det store flertallet, men er gjerne de man legger merke til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...