Gå til innhold

kåt hele tiden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kåt hele tiden, tro det eller ei. Det var ikke meningen å overbevise noen her..... lurte på om andre hadde det som meg å var gaaaal etter kuk.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På den ene siden så tror jeg ikke på TS.

på den andre siden så bryr jeg meg ikke.

Men først og fremst så angrer jeg på å ha lest dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg er kåt hele tiden, tro det eller ei. Det var ikke meningen å overbevise noen her..... lurte på om andre hadde det som meg å var gaaaal etter kuk.

ts

Leker hele tiden med min egen. Teller det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slita ut sambos pikk og mange andres både før han og imens jeg i lag med han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer du slite ut meg skal du få 1 million kr...

er du like kåt som ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å skaffe deg en arbeid og gjøre noe mere fornuftig for samfunnet enn å gni på musa hele dagen?

Ahaha fy søren! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den ene siden så tror jeg ikke på TS.

på den andre siden så bryr jeg meg ikke.

Men først og fremst så angrer jeg på å ha lest dette..

Sant nok. Vi hadde mer troverdige troll før. 70 orgasmer om dagen, my ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Sant nok. Vi hadde mer troverdige troll før. 70 orgasmer om dagen, my ass.

70 orgasmer via stimuli av pumpen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er seriøst kåt hele tiden jeg også. Skal sies at jeg har vært singel i ca 3år nå, uten noen one-night-stands. Kan understreke at det er delvis deprimerende å ikke hatt seksuell nærhet på så lang tid.... Noen bryr seg ikke om dem går flere år, men jeg har store behov for fysisk nærhet samt seksuell aktivitet for å føle meg bra. Mitt forrige forhold varte i over 6 år, vi begge elsket å ha sex. Vi hadde et veldig aktivt og himmelsk sexliv. Hun savner sexen vi hadde har hun sagt.

Har NULL ønsker om å ha ONS igrunn. Er antageligvis noe jeg har "vokst" fra? Vi alle forandrer oss på forskjellig måte gjennom livet. Så at jeg ikke liker ONS mer er sånn jeg har blitt.

Men er jo litt frust å måtte holde på den energien som all denne trangen opptar. Er noen gang til tider helt jævlig for å si det mildt.

Kjenner veldig mange jenter/damer som er fra OK utseende til superfine.... But nothing.

Ser på meg selv som ok sånn utseendemessig og er sosial av meg også. Så lurer snart på om jeg mulig har kommet i en ond sirkel der ting bare rusler og går som siste årene.

Er jeg kanskje for nølende ang sjekking?

Skal innrømme jeg kunne tenkt meg en kjæreste snart. Ønsker meg kanskje heller noen å kose litt med og ha det gøy med i første omgang....?

Var detta en sytepost? JA! Men jeg er faktisk rådvill :( :(

Endret av utforskende
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Ja du leser riktig. Jeg er kåt hele tiden og kan ikke få nok av mannen min. Onanerer opptil 20 ganger daglig har sex med mannen 2 ganger om dagen. Ennå er jeg kåt:( dette plager meg....

Jeg vurderer faktisk å få meg en knulle venn eller elsker

Og jeg trodde JEG var kåt 24/7! :hakeslepp:

Jeg bøyer meg i støvet. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...