Gå til innhold

Legger alle kortene på bordet!

Anbefalte innlegg

Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Slett meg!

Endret av Freakingawesome
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Det kan være at du er mer attraktiv for jenter som er lavere enn deg selv (og det er jo en god del), enn de som er høyere enn deg, men det vet jeg lite om siden jeg selv er lavere enn deg. Men jeg tror ikke høyden er noe du skal henge deg opp i. For meg personlig er det langt verre at du røyker weed og ikke har kontroll på økonomien, der hadde jeg falt av på et tidlig stadium uansett hvor bra du er ellers.

Synes ikke som det virker som det er noe spesielt "galt" med deg (dette sier jeg fordi det virker som det er det du er ute etter å finne ut), men jeg tror kanskje du trenger å finne noen som har litt forståelse av hva depresjoner osv. innebærer, fordi det rett og slett er vanskeligere å bli forstått av de som foreløpig ikke har opplevd noe særlig motgang (og dem finnes det mange av i tenårene og tjueårene..), depresjoner/"en mørk fortid" osv. kan virke skremmende på folk som ikke kjenner til det.. Om du er sosialt retarded er jo vanskelig å si siden jeg aldri har møtt deg, men det virker ikke sånn. Tipper du bare har til gode å møte noen der det er gjensidig interesse:) Av det jeg kan lese så virker det ikke som det er noe konkret som tilsier at du ikke får deg kjæreste, for det er ikke alle som er like opptatt av økonomi og like lite glad i weed som jeg er.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tipper det som "feiler" deg er enten uflaks eller utilgjengelighet. Høyden din alene er ihvertfall ikke grunnen, det kan jeg love deg. Det er jo vanskelig å si noe om personligheten din kun basert på det du skriver, men folk med alle mulige ulike personligheter får seg kjæreste. Så jeg vil ikke tro det ligger der heller. Du sier du ikke er sjenert, men samtidig at du ikke sjekker opp damer på gata. Sjekker du opp damer i andre situasjoner?

• Liker 2
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Det gjør jeg. Oftest i en vennesetting som nevnt.

Skrevet

Det gjør jeg. Oftest i en vennesetting som nevnt.

Er det mulig at sjekkingen oppfattes som kun vennlig flørt? Jeg holder en knapp på uflaks, hvis du aktivt sjekker og flørter.

• Liker 2
Gjest Peaches
Skrevet

jeg er 1 cm høyere enn deg.og et år eldre. jeg ser ikke noe galt med høyden. jeg kan gjerne si at jeg ønsker meg en høyere kar men når alt kommer til stykke.så har jeg vært med både lavere og høyere. så høyden er det jo ikke(for min del). kjekk er du så jeg ser heller ikke problemer der.

Skrevet

Sorry, men jeg klarer ikke å ta deg seriøs etter at du skrev at du røyker "weed".

Klipp håret forresten, du ser ut som et tusse-troll på hodet, svart kler deg ikke, du er litt for "hvit" i huden for den fargen.

Og jeg tror flere damer vil ta deg litt mer seriøs om du framstiller deg selv som seriøs. Det meste koker ned til image.

My two pence.

• Liker 11
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Må først bare si at du er tøff som skriver om deg selv slik som dette. Det er ganske tøft synes jeg!

Ellers kan jeg jo si at jeg er motsatt av deg. Jeg er ganske høy, 1.90 men jeg er tynn! Kan ete hva pokker jeg vil, men legger ikke på meg.

Uansett, hva du skal gjøre kommer egentlig ann på hva du vil. Hvis du vil finne damer med den stilen du selv kjører, så trenger du vel ikke å slutte å smoke weed og endre stil. Dog, du burde få orden på økonomien din! Damene vil ha menn som er ansvarlige og som har orden på ting. De er ikke interessert å være mammaen din.

Elleres, vil jeg anbefale deg å lese om selvtilittsbygging og selvbilde.

Så vil jeg anbefale å lese noe bøker om flørting og dating generelt. Spennde lesing :) Det er en del menn på kg som har lest om disse tingene og som kan mye. Er bare å lage noen tråder så er det mange som kan svare :)

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis du forteller dette til folk om deg selv eller folk vet dette er det negativt for deg i samvær med andre:

"Jeg har fullført 3 år på elektrofag, men jeg pleier å si at jeg ikke har fullført videregående skole i og med at elektrofaget viste seg å være feil for meg, jeg så på det mer som en hobby og ikke som noe jeg kan tenke meg å jobbe med, så jeg bestemte meg heller for å ta opp allmenn igjen."

###folk vil tenke du er en som vimser rundt og som aldri bestemmer deg for noe,som ikke har en "plan",jeg er samma typen,har tatt videregående,2år skole og jobbet i forskjellige jobber etter det,men jobbene har vært en blanding av "bare for pengenes skyld" og "relevant jobb i henhold til utdanning"...nå er jeg i et yrke som ikke er særlig relevant for de 2års studiene,men akkurat nå blir jeg i denne jobben for lønna,og jeg leser om ting som er relevant for utdanningen mi.

"røyke weed"

###nå er det jo slik at vi lever i et samfunn blandet med liberalister,konservative og de midt i mellom så noen vil finne det negativt dessverre.forøvrig så må du tenke over hvor mye weed,hvor ofte,om du føler du MÅ ha det osv..ingen skjennepreken,i do it myself;)

"Økonomisk er jeg et stort surrehode, er konstant blakk eller low on cash, Inkassofolka sender meg brev i hytt å pine, jeg mangler rett å slett struktur på økonomien"

###uhh-oh! det er ikke fristende å være sammen med en som alltid er blakk,som alltid må låne,som lett kan ende opp å bli en snylter, du må ha struktur i økonomien og betale dine regninger,å få masse inkasso kan fucke opp livet ditt senere. mange banker har automatisk trekk som fungerer slik at når lønna er på konto,så trekkes et fast beløp over på sparekonto, uten at du merker det for du må ikke selv overføre det til sparekontoen,etterhvert tenker du ikke over det også hoper pengene seg opp på sparekontoen, kan være smart med tanke på fremtiden...

alle disse tingene kan virke negativt på folk,men det kan være andre ting en det innbilte høydeproblemet ditt.

den sosiale retard greia di som du tror du har er mer riktig en at du er "stygg"hva tenker du med?faen du er helt normal gutt! du er bare litt for manipulert av hva "alle andre"(jeg lurer på hvem de egentlig er jeg)mener......derfor du tenker jeg er stygg,jeg er lav,jeg er høy,jeg er tynn,jeg er feit osv osv,istedenfor å bygge opp dine sosiale ferdigheter og bli flink med kommunikasjon og hvordan folk oppfatter det.

slapp av kiddo,fortsett å les psykologibøker,plukk med noen selvhjelpsbøker og bare slapp helt av,folk i alderen 7-35år går rundt og tenker bæsj om seg selv når de egentlig er helt ok.

(måtte redigere noen a endelser til en endelser for jeg vet det er så mange "sostifikerte"mennesker her på forumet,vil jo ikke støte noen....) ;)

Endret av Fortuna Xania
  • Liker 2
Skrevet

Klipp håret forresten, du ser ut som et tusse-troll på hodet, svart kler deg ikke, du er litt for "hvit" i huden for den fargen.

Uenig. Jeg ser ingenting galt med utseende hans. Mange liker den type stil, serru :lur:

Og jeg tror flere damer vil ta deg litt mer seriøs om du framstiller deg selv som seriøs. Det meste koker ned til image.

Litt mer enig. Samtidig er det viktig å ikke bli selvhøytidlig, få ting er verre enn det!

Er ikke forresten uttrykket "my two cents?" :klo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

SemperFi har rar smak, ikke herp håret ditt :rodmer:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du ser ikke så ille ut faktisk. Du har pene blå øyne, men håret ditt får deg til å se ut som du er 14. Klipp det ganske kort og farg det i en mørkere brunfarge, eller få tilbake din naturlige farge :)

• Liker 2
Skrevet

Kan det være fordi du sutrer så fælt?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tøft gjort av deg å stå frem!!! (Håper bare det ikke er et troll som vil henge ut en bekjent)

Noen nevnte at flørtingen kanskje var oppfattet som vennskapelig flørting. Hvordan går man frem for å skille disse to. Gjør ofte samme feilen selv!

• Liker 2
Skrevet

For meg personlig er det langt verre at du røyker weed og ikke har kontroll på økonomien, der hadde jeg falt av på et tidlig stadium uansett hvor bra du er ellers.

Amen.

• Liker 5
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Ok fair enough, økonomien er på trynet å jeg røyker kanskje litt for mye gress,

men dette er ting nye jenter jeg møter på ikke vet om på forhånd så jeg tviler på at det er dealbreakeren her, det er ikke akuratt noe jeg går rundt å skryter av ;)

+ at jeg har sett fattige folk med større økonomiproblemer enn meg dra damer uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Ok fair enough, økonomien er på trynet å jeg røyker kanskje litt for mye gress,

men dette er ting nye jenter jeg møter på ikke vet om på forhånd så jeg tviler på at det er dealbreakeren her, det er ikke akuratt noe jeg går rundt å skryter av ;)

+ at jeg har sett fattige folk med større økonomiproblemer enn meg dra damer uansett.

røykinga er ingen dealbreaker for meg. kansje fordi jeg gjør det selv noen ganger...

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

rotete økonomi og weed har ikke jeg problemer med, men for meg er du for kort.

Gjest .-L-.
Skrevet

Ja det har forsåvidt jeg også. Det kommer egentlig ann på hvilke damer du vil ha. Det skader uansett ikke å bli ansvarlig da.

AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre ikke noe konstruktivt å komme med, men wow! Du var fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...