sophiaM Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg og mine to venninner tenkte å dra på en jentetur nå i sommer. Vi er 19 år gamle, er ute etter et sted med gode bade og solemuligheter, samtidig som det må være et bra uteliv som ikke er for rølpete. Vil f.eks ikke dra til Kos og sånne type steder. Noen som er vel berieste som har noe å anbefale oss?
freddy Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Uteliv i Egypt???? Hva med Nice eller den italienske riviera?
hobbychef Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Hva med Kreta i Hellas og steder som Rethymnon eller Agia Marina/Platanias eller Mallorca og et sted som heter Cala d'Or eller kanskje Skiathos by også i Hellas? Vil påstå alle disse stedene har det dere er ute etter
Rosalie Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Utelivet er så rølpete som man gjør det til selv på typiske Sydenlokasjoner. Holder man seg unna verste partygata, så er det god stemning og flott uteliv uten bodyshots og poledancing uten truser på... Da jeg var på den alderen var vi til Sunny Beach (som allerede da hadde tilnavnet Bloody Beach). Herlig strand og badevann, forholdsvis lavkost og man kunne fint unngå "Bloody"-strøket uten å måtte leke pensjonister.
Jenta. Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Franske riviera, uten tvil Jeg og ei venninne dro dit, vi bodde i Nice, men tok toget blant annet til Cannes og Monaco. Det er MANGE fine strender der, og man kan være heldig å finne strender som ikke er fulle av folk. Dessuten sies det at uteliver der er bra, selv om ikke vi testet ut det. Skal definititvt tilbake
Ethereal Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Nice er kjempefint, men kanskje litt dyrt når man er 19? Prisene på alkohol, mat og klær er omtrent som i Norge. Det er hotell også. Når man er ung og student vil man jo gjerne spare litt penger. Men om dere har råd så er Nice supert! Utrolig bra kombinasjon av shopping, kultur og bading der. Også kort vei med tog til andre byer. Om dere velger å ta bussen koster det kun 1 euro.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #9 Skrevet 4. juli 2012 Alkohol er absolutt ikke dyrt i Nice! Eller nå vet jeg ikke med barer og sånn siden jeg ikke har vært der, men fra vanlige butikker er det veldig billig. Kjøpte en smirnoff vodka for 12 euro! Her i Norge koster den 450 (?) kr. Så det er STOR forskjell på det. Syns Nice er kjempefint, og kan absolutt anbefale det :-D Anonym poster: a55a9d318e42bed43cf41d4b8d0b6653
Gjest Isabell96 Skrevet 4. juli 2012 #11 Skrevet 4. juli 2012 Vil anbefale Kreta! Var der i sommer sammen med mora mi, faktisk. Er 16 år selv, men ble kjent med ei jente på 18 der nede. Fikk opplevd utelivet for førstegang for min del, og det anbefales virkelig! Oppmerksomhet? Null problem, masse hyggelige og vennlige mennesker der nede. Dere vil nok oppleve mye, og strendene der nede er rett og slett herlige. Pass bare på å ikke ta imot drinker fra fremmede Høres kanskje litt veslevoksen ut nå, men Kreta er en plass dere ikke vil angre på! God tur!
pinar Skrevet 4. juli 2012 #12 Skrevet 4. juli 2012 Henger meg på Nice tilhengerne her Men Hellas har mange fine øyer med varierte muligheter og! Og rolig og trygt.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #13 Skrevet 5. juli 2012 Nice har ikke sandstrand. Men strender bestående av ganske så store steiner. Man kan jo naturligvis leie seg solseng på en av de private strandlinjene, men det blir nå fort litt dyrt. Og man må ha badesko for å komme seg inn og ut av havet, nettopp på grunn av all steinen. Anonym poster: 9601fda5b810a2a9458c89017d43c442
Gjest Fiolett Skrevet 5. juli 2012 #14 Skrevet 5. juli 2012 Kan ikke skryte på meg å være godt bereist, men vil på det sterkeste anbefale den greske øya Santorini! Dra gjerne til Kamari - et helt herlig sted med flotte mennesker, gode restauranter og barer og det man måtte ønske. Følte meg helt trygg. Det er en vulkansk øy, og det er dermed steinstrender, men man kan leie strandstoler og parasoll (6 euro for ett par) og da er i grunnen det problemet løst. Dro der tidligere i sommer, og har ikke angret ett sekund! Vurderer faktisk sterkt å reise tilbake igjen allerede om få uker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå