Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har alltid barbert leggene, aldri lårene, til tross for at jeg synes det er veldig pent med helt glatte skinnende lår. Føler det synes så godt når det vokser ut igjen, og det vil det jo gjøre bare etter 1-2 dager(?). Og jeg vil ikke måtte barbere leggene og lårene annenhver dag.

Så kom jeg på hårfjerningskrem, da jeg så det i butikken. (Veet sin) Jeg har av en eller annen grunn aldri tenkt på det som et alternativ. Noen som har prøvd det? Hvis jeg kan ta det som en vane og bare smøre hårfjerningskrem fra anklene og opp på lårene annenhver dag(?) når jeg dusjer, så er jo det greit :-)

Hvis dere har gode erfaringer, hvilken hårgjerningskrem i så fall? Hvor lenge må den sitte på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring med veet er så som så. Du kan ikke bruke det i dusjen (med mindre du skrur av vannet) for den blir jo skyllet bort. Dessuten tar det faktisk gjerne lengre tid med veet enn å barbere, fordi kremen må være på i ca. 5 minutter. Jeg synes det er greiere å barbere.

Skrevet

Jeg brukte mye Veet før, men måtte slutte pga jeg fikk skikkelig sviing og rødt utslett av det. Tydligvis er det noe i det som huden min ikke tåler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...