Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har mye hår på lårene, vurderer faktisk å begynne med å barbere dem eller noe slikt når jeg skal gå i mini-shorts og slikt nå når det blir så varmt i været!

Det er ikke alvårlig mye hår da, jeg bare føler at jeg ser bedre ut uten.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye hår på lårene, vurderer faktisk å begynne med å barbere dem eller noe slikt når jeg skal gå i mini-shorts og slikt nå når det blir så varmt i været!

Det er ikke alvårlig mye hår da, jeg bare føler at jeg ser bedre ut uten.

Hva gjør dere?

jeg barberer dem. ufresht med mye hår på lårene..

På tide å gjøre det ser jeg nå....

Skrevet

Jeg epilerer i vei.

gjør ikke det vondt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ALDRI BEGYNN!!! Angrer så sinnsykt på at jeg gjorde det! Nå jeg alltid barebere.. Hårene blir stive og tykke :( Streeeesss!

Gjest Hannee
Skrevet

gjør ikke det vondt?

Gjorde det i starten, nå er jeg vant med det. Tar litt tid da, men fint å ikke måtte barbere seg hver dag.

Skrevet

Jeg har vurdert epilering, hårene blir vell ikke stive da?

AnonymBruker
Skrevet

Det har NETTOPP vært en tråd om dette, med poll, til og med.

• Liker 1
Skrevet

Har bare lyse dunhår på lårene, så de bryr jeg meg ikke noe videre om. Verre med de tykke mørke på leggene :sukk:

• Liker 1
Gjest Kaxxy
Skrevet

Ja, men jeg epilerer hårene på lårene. Da holder de seg vekke i 1 mnd.

Skrevet

Det har NETTOPP vært en tråd om dette, med poll, til og med.

Unnskyld ... jeg har ikke lagt merke til det ..

Skrevet

VOKS!!! Jeg sverger til voks det har gjort at hårveksten min har redusert med ca 60 % ! Aldri barber områder på kroppen for det blir mer, og ufattelig hardt. Pluss at det kommer ut dagen etter så ja

VOKS :)

:kaffekopp:

Gjest Peaches
Skrevet

voks er minst smertefullt og fungerer utmerket. ellers er epilering en god måte å få hårene vekk på men langt mer smertefullt,det tar så lang tid og...

AnonymBruker
Skrevet

Som jeg svarte i den andre tråden

Ja det gjør jeg sommer som vinter, mest for min egen velvære. Barberer fra hoften og ned og har gjort det i mangen år det er utrolig deilig å ha glatte bein. Men og fordi jeg synes det ser så uendelig dumt ut med folk som stopper barberingen ved knærne selv med lyse hår synes de i solen så nå i shorts sesongen vil jeg ikke ha et slikt skille ved knærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...