AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Heisann: Skal møte ei dame for date i dag, satser på å knulle henne. Trenger litt tips angående fingring da jeg har lyst til å få henne til å komme. Planen min er: Først: Fingring på klitoris med rullende bevegelser og over kjønnet med fokus på klitoris etterhvert. Hva er best?. (hva bør jeg velge her når jeg fingrer henne inni vagina) G-spot: Ca. 4 cm inn i vagina med en "kom-her bevegelse" med finger Deep-spot: Øverst og helst innerst i vagina, putter hele fingeren inn og gjør "kom-her bevegelse" Høres det ut som en god plan og bør jeg velge g-spot eller deep-spot når jeg går inn i henne? Evt. annet jeg kan prøve for å få henne til å komme når jeg bruker fingrene? Kom gjerne med tips.
Gjest Bandit Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Heisann: Skal møte ei dame for date i dag, satser på å knulle henne. Trenger litt tips angående fingring da jeg har lyst til å få henne til å komme. Planen min er: Først: Fingring på klitoris med rullende bevegelser og over kjønnet med fokus på klitoris etterhvert. Hva er best?. (hva bør jeg velge her når jeg fingrer henne inni vagina) G-spot: Ca. 4 cm inn i vagina med en "kom-her bevegelse" med finger Deep-spot: Øverst og helst innerst i vagina, putter hele fingeren inn og gjør "kom-her bevegelse" Høres det ut som en god plan og bør jeg velge g-spot eller deep-spot når jeg går inn i henne? Evt. annet jeg kan prøve for å få henne til å komme når jeg bruker fingrene? Kom gjerne med tips. Jeg ville heller lagt litt mer arbeid i selve daten, og det å bli kjent med henne, fremfor fingringen, for å si det slik... Kvinner er forskjellige og det som fungerte med eksen fungerer ikke nødvendigvis med den nye dama. Så dette går som oftest ikke an å planlegge. 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg ville heller lagt litt mer arbeid i selve daten, og det å bli kjent med henne, fremfor fingringen, for å si det slik... Kvinner er forskjellige og det som fungerte med eksen fungerer ikke nødvendigvis med den nye dama. Så dette går som oftest ikke an å planlegge. Heisann! Vi har allerede mer eller mindre avtalt at vi skal knulle så det er ikke en bekymring. Men jeg er fryktelig keen på å få henne til å komme, så noen tips hadde vært flott.
Eudyptula Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Lytt til damas signaler, vær ikke for hardhendt og vent til hun er klar. Dette kan ikke detaljplanlegges, kvinner er som sagt forskjellige og liker forskjellige ting.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Dette er bare en som er ue etter noen detaljer å runke etter.
Gjest Bandit Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Heisann! Vi har allerede mer eller mindre avtalt at vi skal knulle så det er ikke en bekymring. Men jeg er fryktelig keen på å få henne til å komme, så noen tips hadde vært flott. Lytt til signaler. Variasjon. Forkjellig trykk og tempo. Bruk god tid, og vis at du nyter at hun har det godt. Varm opp skikkelig før du setter igang. Mens du fingrer henne, kan du også kysse henne på munn, hals og bryst.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Prøv litt av alt og lytt til henne. Sannsynligvis er det lett å forstå hva hun liker. Jeg liker at han tar fingeren helt inn i meg og lager "kom her"-bevegelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå