Solbærsaft Skrevet 29. mai 2012 #41 Skrevet 29. mai 2012 TS spør etter hvilken skjorte en kjekk mann hadde passet best til. Min samboer er kjekk, og han hadde sett bra ut i en striesekk. Om striesekken hadde hatt logoen til moods, dressmann eller den var fra herreavdelingen til hm hadde faktisk ikke spilt noen rolle. Han hadde fremdeles vært kjekk, og kun merkefantastene hadde lagt merke til om det var moods eller hm han gikk i. Kvalitet er så klart viktig, men i dette tilfellet virker det som om TS er mer interessert i hva som vil kle en kjekk mann best. I så fall spiller det ingen rolle om skjorta er dyr eller billig - en kjekk mann ser som oftest kjekk ut i alt. 1
Fashionistaen Skrevet 29. mai 2012 #42 Skrevet 29. mai 2012 Føler at jeg kanskje er litt pirkete nå, men han lurte faktisk på hva slags skjorte vi helst skulle sett at en kjekk mann skulle gått i. Og da svarte jeg på spørsmålet hans, siden jeg regner med at jeg er i riktig målgruppe (iom at jeg er kvinne). Vel jeg kan bare prate for meg selv, og for mitt vedkommende må jeg si at klærne til folk ofte har mye å si for hvordan jeg oppfatter de. Hvis en gutt er pent kledd og har en bra stil kan det ofte heve de på en "kjekkhetsskala", samme som at en stil kan trekke en person ned på "kjekkhetsskalaen". Faktisk så ser jeg på klærne til folk før jeg ser på ansiktet. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå