Irja Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Lokalet vårt er en 20 min kjøretur fra kirken. Vurderer å bestille maxitaxier til (40-50) gjestene. Så får folk betale for egen taxi/bli hentet av noen når de skal hjem. Blir vel ikke en større utgift enn 1500 kr. En liten sum i det store bildet (ca 100 tusen) hva synes dere ? Hva gjorde dere? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes det er en god idé. Det kan være stress for gjestene å skulle komme seg fra kirke til lokalet. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Men da blir det gjerne enda mer stress for gjestene å komme seg *til* kirke, og hjem igjen etter festen. De eneste det vil være lettere for er de som ville tatt taxi/fått annen sjåfør til kirke og hjem igjen i utgangspunktet. Hvis du vil gjøre dette likevel, så kan det være en god ide å opplyse om det på forhånd, så du slipper å måtte betale for tomme taxier fordi folk velger å kjøre egen bil til festlokalet likevle.
Irja Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2012 Vi har fri bar og jeg regner med at de aller fleste vil ta seg et par glass! Da må jo gjestene i såfall ta buss, taxi eller få noen til å kjøre de til lokalet fra kirken. Skal de de da få en som kjørte de til kirken til å vente utenfor med bilen for så å kjøre de til lokalet etterpå? Det er jo helt håpløst. Må da være praktisk for mange med maxitaxi? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå