AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Aner ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt. Er i begynnelsen av 20-årene og aner ikke hva jeg skal studere eller hva jeg vil jobbe med. Jobber for tiden i en klesbutikk som gir meg veldig lite glede. Føler meg generelt mislykket selv om jeg har venner og en god kjæreste. Det skal ikke mye til før jeg blir irritert og nedbrutt og jeg ser lite lys i hverdagen. Kanskje jeg er deprimert? Mennesker gjør meg sur. Synes enormt mange oppfører seg som idioter. Har mest lyst å flytte til en øde øy og bare bli der..... Noen andre som føler det på samme måte eller har følt det sånn før? Hvordan kom dere dere ut av en sånn situasjon?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har hatt det i stor grad på samme måte. Jeg går nå et studium som jeg ikke er helt sikker på, og har vært veldig usikker på hva jeg skal gjøre med livet mitt. Det jeg til slutt fant ut, var at jeg bare måtte gjøre det beste jeg kunne. Jeg valgte det studiet det virket mest sannsynlig at jeg ville trives med, så nå skal jeg prøve å fullføre det og jobbe innenfor dette feltet. Trives jeg ikke, nei nei, da kommer jeg vel ikke til å trives helt i jobben min da. Viktigere enn det, er å ha gode venner og god familie. Du har også en god kjæreste. Da har du i grunnen det du trenger. Prøv å ikke bekymre deg for hva fremtiden bringer, den kommer uansett. Du får enten begynne å studere noe, eller fortsette å jobbe uten utdanning. Uansett burde du bare prøve å nyte livet og ikke bekymre deg så mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå