Gå til innhold

Har ikke indre kjønnslepper.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor normal er det å ikke ha indre kjønnslepper? Alle andre har jo de. Noen har store som er synlige og noen har litt mindre under de ytre, men jeg har dem ikke i det hele tatt.

Jeg hadde tenkt å spørre på klara-klok for å få svar fra noen profesjonelle, men de streiker.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke indre kjønnslepper. Jeg tror det er like normalt som å ha det. Jeg har aldri brukt tid på å filosofere over det annet enn et "hm, det var da rart" da det gikk opp for meg at jeg ikke har det, og de heldige utvalgte som har fått se underlivet mitt på nært hold har aldri sagt noe annet enn at jeg har et deilig underliv.

Ikke bekymre deg for det. Du har garantert et deilig underliv, og hvis noen sier noe annet er det sannsynligvis en dust.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg har lest at enkelte her inne synes at det ikke er noe pent med små indre og jeg har jo ikke dem i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg har lest at enkelte her inne synes at det ikke er noe pent med små indre og jeg har jo ikke dem i det hele tatt.

Det er enkelte som ikke synes det er pent med store pupper, små pupper, store rumper, små rumper, kort hår, langt hår, tynne kropper, store kropper, lange bein, korte bein, blå øyne, brune øyne, lys hud, mørk hud, kort hår, langt hår, stor munn, liten munn også.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Point taken. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

dette høres helt tullat ut... er dere omkjært?

sikker på at dere ikke tar feil??

• Liker 2
Skrevet

Det er helt vanlig, ikke unormalt og verden renner over av menn som har lyst å pule deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

wtf!!! eg har heller ikke indre kjønslepper.

eg googlet kjønnslepper å så på forklaringen av hva som var indre og hva som var ytre :O

jeg har jo ikke de indre jo!!!!!

panikk!!!

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, de er vel bare små da. Ingenting å ta på vei for.

Skrevet (endret)

..

Endret av Ryvre
Gjest uAnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg trodde de ytre var de med pels og de indre var gardinene og det var det? Om det ikke er det, så har ikke jeg indre jeg heller...?

Endret av uAnonymBruker
Skrevet

På slike illustrasjonsbilder er de gjerne gjort ekstra tydelige, er ikke alle som har slike.

På noen er de mindre og "strammere", som gjør at det virker som man ikke har de. Helt normalt.

Skrevet

Jeg trodde de ytre var de med pels og de indre var gardinene og det var det? Om det ikke er det, så har ikke jeg indre jeg heller...?

Samme her :klo:

De "indre" leppene på bildet var vel egentlig bare vaginalåpningen?

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden fikk meg til å ta en titt der nede. Dette har jeg aldri tenkt over.

Har faktisk ikke indre lepper jeg heller. Og det finner jeg ut i en alder av 25 år :fnise:

Men jeg har fått komplimenter over hvor digg jeg ser ut der nede, og samboern har ikke annet enn godord å komme med (og det i massevis!). De som er heldige nok til å få se underlivet ditt på nært hold har nok stort sett de samme tankene som min samboer. Jenter er digge uansett!

Tror nok dette er like normalt som det er å ha store indre lepper, eller medium store. Du er nok flott uansett hvordan underlivet ditt ser ut, og menn vil ha sex med deg helet uavhengig av størrelsen på leppene.

Kanskje du skal ta en titt i boken Venus? Her er det info om underlivet + 49 nærbilder av norske kvinners underliv.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1434274

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har bare en! Helt sant hehe. Eller dvs, jeg har en som er større (kanskje 3-4 cm?), og en som er så liten at den nesten ikke eksisterende. Men virkelig da, har faktisk ingen komplekser for det, og har aldri fått negative kommentarer på det. Når mannfolk først kommer meg nærme nok for å få se de, det siste de tenker på er å klage på kjønnslepper. Tror jeg. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

dette høres helt tullat ut... er dere omkjært?

sikker på at dere ikke tar feil??

Åh, nei, når du sier det så må jeg jo ta feil. Jeg har jo bare kjent til underlivet mitt i omtrent 15 år :roll:

en.wikipedia.org/wiki/File:Vulva_with_tiny_labia_minora.jpg (OBS: Bilde av kvinnelig underliv!)

Her er et bilde med svært små indre kjønnslepper. Mine er enda mindre enn disse. De er der, altså. De er bare kjempekjempekjempesmå, og man må virkelig studere kjønnet for å legge merke til de.

Hilsen AB i innlegg #2.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

nå har jeg nøye undersøkt OG bildegooglet kjønnslepper og kan herved konstantere at de ytre har pels og de indre er de små eller store gardinene, og så kommer hullet.

Ergo, jeg har kjønnslepper og livet kan gå videre :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Åh, nei, når du sier det så må jeg jo ta feil. Jeg har jo bare kjent til underlivet mitt i omtrent 15 år :roll:

en.wikipedia.org/wiki/File:Vulva_with_tiny_labia_minora.jpg (OBS: Bilde av kvinnelig underliv!)

Her er et bilde med svært små indre kjønnslepper. Mine er enda mindre enn disse. De er der, altså. De er bare kjempekjempekjempesmå, og man må virkelig studere kjønnet for å legge merke til de.

Hilsen AB i innlegg #2.

Ingen fare det vel. Det er ikke alle som digger roastbeef.

Gjest "gjest"
Skrevet

Så lenge underlivet fungerer er alt bra.

• Liker 2
Skrevet

Hvor normal er det å ikke ha indre kjønnslepper? Alle andre har jo de. Noen har store som er synlige og noen har litt mindre under de ytre, men jeg har dem ikke i det hele tatt.

Jeg hadde tenkt å spørre på klara-klok for å få svar fra noen profesjonelle, men de streiker.

Ikke vær bekymret.Det er normalt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...