Gjest SnowLeopard Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Mulig de søndagsåpne etc er det, men ellers nei.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Ja, matbutikker som Joker og Bunnpris er åpne i dag. Min nærmeste Joker åpnet klokka 09 og holder åpent til midnatt.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Det er rød dag i dag, så matbutikker som vanligvis holder stengt på søndager er stengt også i dag. Butikker som vanligis holder åpent på søndager er åpne også i dag.(f eks "brustadbuer".) Her jeg bor er søndagsbutikkene til Kiwi og Bunnpris åpne, samt en innvandrerbutikk.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Ja, matbutikker som Joker og Bunnpris er åpne i dag. Min nærmeste Joker åpnet klokka 09 og holder åpent til midnatt. Her jeg bor er ikke Joker og Bunnpris åpne i dag. Men Bunnpris i nabobygda er. Så det gjelder nok ikke alle butikker.
Minya Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 De som vanligvis har søndagsåpent har åpent pinsemandag også. I vårt område er det en Kiwi og en Meny som har søndagslokaler rett ved siden av den vanlige butikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå