AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Det er faen meg helligdager for alt her til lands. Imorgen får vi enda en ny kjedelig søndag med tomt brødskap og middag fra en innvandrersjappe igjen. LATSABBNASJON!!
Gjest Meridius Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Det er faen meg helligdager for alt her til lands. Imorgen får vi enda en ny kjedelig søndag med tomt brødskap og middag fra en innvandrersjappe igjen. LATSABBNASJON!! Det er vel heller du som er lat. Du burde ha sørget for å skaffe nok mat først. Uansett så er det butikker som er søndagsåpent som også er åpent i morra. Bensinstasjoner og kiosker er også åpent som vanlig... 17
Gjest _La Femme Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Vanligvis passer jeg å planlegge godt i forveien når det kommer til mat og helligdager, men denne gangen visste jeg faktisk ikke om helligdagene. Aner ikke egentlig hva pinse er og hvorfor vi feirer det. Så det har resultert i at jeg har dratt frem det jeg kunne finne i fryseren, og bakt masse gode bakverk vi kan spise, så slipper vi "brødskap og middag fra en innvandrersjappe" :gjeiper: 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Hurra for Joker og Åpent Bakeri! Jeg hadde ikke fått med meg at de vanlige matbutikkene stengte klokka 16 på lørdag, men har klart meg helt fint gjennom helgen med varer fra Joker og Åpent Bakeri. Grillmat, salat, mineralvann, melk, m.m. fra Joker, og ferskt brød og nytrukket kaffe fra Åpent Bakeri. 1
Brunhilde Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Det er faen meg helligdager for alt her til lands. Imorgen får vi enda en ny kjedelig søndag med tomt brødskap og middag fra en innvandrersjappe igjen. LATSABBNASJON!! Det er jo ikke søndag fordi om det er helligdag? Kjedelig er det heller ikke, det er mange ting å gjøre selv om butikkene er stengt! Pinse har eksistert i alle år, så det er neppe en nyhet at denne dagen innebærer stengte butikker, hva det har med å være latsabb å gjøre, klarer jeg ikke helt å se? 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Jeg elsker helligdager. Enten har man fri og kan gjøre akkurat hva man vil, ellers så er man på jobb og tjener 100%. Love it. 10
The Kitten Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Det er faen meg helligdager for alt her til lands. Imorgen får vi enda en ny kjedelig søndag med tomt brødskap og middag fra en innvandrersjappe igjen. LATSABBNASJON!! I morgen er det tirsdag, og ingen helligdag. Endret 28. mai 2012 av The Kitten
Hirondelle Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 Latsabb. Enkelt og greit. Du visste jo at pinsen kommer? PLANLEGG litt, vettu, så skal du se at du får brød. Evt bak ditt eget. Å bake brød når man er sinna er utmerket, brødet blir bra og du får knadd ut frustrasjon. Høres ut som om du har godt av det! 3
The Kitten Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 Jeg elsker helligdager. Enten har man fri og kan gjøre akkurat hva man vil, ellers så er man på jobb og tjener 100%. Love it. Man tjener 100 % uansett hvilken dag det er.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Man tjener 100 % uansett hvilken dag det er. Vel, nå mente hun sikkert at hun får 100% i tillegg til vanlig lønn da.. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #13 Skrevet 28. mai 2012 Jeg utstår heller ikke helligdager. Det er jo så mange av dem for tiden! Er lite flink til å planlegge matinnkjøp, så innholdet i kjøleskapet har minket dramatisk de siste dagene Og så kjedelige slike dager er! Takk og lov for åpne bensinstasjoner og kebabsjapper!
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #14 Skrevet 28. mai 2012 Det er faen meg helligdager for alt her til lands. Imorgen får vi enda en ny kjedelig søndag med tomt brødskap og middag fra en innvandrersjappe igjen. LATSABBNASJON!! Du får lære deg å planlegge da
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #15 Skrevet 28. mai 2012 Lurer på hva jeg har drevet med de siste 7 årene som ikke har fått med meg at når det er pinse så stenger ølutsalget kl 15 og matbutikkene kl 16. Det var grusomt irriterende å komme 16.05 til stengte dører. Men tro meg, jeg husker det hvertfall neste år!
Gjest Armule Skrevet 28. mai 2012 #16 Skrevet 28. mai 2012 Slå deg til ro med at det ikke er noen helligdager før til jul, igjen. Alle "aftener" (påske-, pinse-, jul-) har reduserte åpningstider for butikker og alkoholutsalg.
Dragonfly84 Skrevet 28. mai 2012 #17 Skrevet 28. mai 2012 Lurer på hva jeg har drevet med de siste 7 årene som ikke har fått med meg at når det er pinse så stenger ølutsalget kl 15 og matbutikkene kl 16. Det var grusomt irriterende å komme 16.05 til stengte dører. Men tro meg, jeg husker det hvertfall neste år! Det gjør du Jeg gjorde nemlig samme feil i fjor, skulle handle mat i halv fem-tida... Endte med å handle til hele helga på en kiosk. Så i år handla vi nok mat til en ukes tid fremover på fredag Jeg syns helligdager er fantastisk, en søndag til! Eller evnt to lørdager og en søndag, siden lørdager er hyggeligere.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #18 Skrevet 28. mai 2012 du får følge bedre med. men det er søndags åpne butikker så burde ikke være et problem.kiwi,joker,rimi er noen som pleier å ha søndags butikker-
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #19 Skrevet 28. mai 2012 Jeg elsker helligdager Sove lenge, laaaang frokost, lange late dager, medlang tur med hunden, kanskje en sykkeltur, og en god film om kvelden Matinnkjøp må man klare å planlegge i forkant. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #20 Skrevet 28. mai 2012 Vel, nå mente hun sikkert at hun får 100% i tillegg til vanlig lønn da.. Nei, tror du virkelig det? Du var lur du. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå