Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Jeg er en jente (15år) som er rundt 1,60 høy og veier 43kg. Jeg bruker 75c-cup og synes egentlig at den er bittelitt for stor for selve puppene. Men hvis jeg skal bruke 75b eller 70c viser jeg brystvortene mine. Jeg har ganske store brystvorter, og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Jeg får også ganske stor kløft, uten vilje. Venninne mine tror jeg gjør det med vilje og dèt er plagsomt når de hele tiden må stirre å kommentere(!!) *Er det noen som har bra tips om hva jeg kan gjøre? :-D
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Gå på undertøysforetning der de selger Triumph, Change bh'er, og sånn, og be de måle deg! Da finner du den perfekte str. Jeg trodde lenge jeg var 70C eller noe, men det satt liksom ikke riktig. Jeg ble målt til 65E, så ja.. Hehe.
Zakuro Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Gå på undertøysforetning der de selger Triumph, Change bh'er, og sånn, og be de måle deg! Da finner du den perfekte str. Jeg trodde lenge jeg var 70C eller noe, men det satt liksom ikke riktig. Jeg ble målt til 65E, så ja.. Hehe. Enig der, jeg gikk å plagdes med 75C og D, på Change ble jeg en 75E/F Holdte på å sette tunga i vrangalsen:P Så stikk dit og si du har problemer med å finne en BH som sitter bra, så hjelper de deg:) Om stor kløft plager deg får man også BH'er som får brystene til å se mindre ut, og da pleier kløfta også å forsvinne litt:)
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Gå på undertøysforetning der de selger Triumph, Change bh'er, og sånn, og be de måle deg! Da finner du den perfekte str. Jeg trodde lenge jeg var 70C eller noe, men det satt liksom ikke riktig. Jeg ble målt til 65E, så ja.. Hehe. De har ikke undertøysforetning her jeg bor.. (
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå