Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har fått meg dame og jeg skal spandere sydentur på oss i sommer. blir charterfly til lanzarote. dama mi er ganske stor.... jeg vet ikke hvor mye hun veier, det tør jeg ikke spørre. jeg tror ikke hun vil få plass i et vanlig flysete. det er jo trangt nok for normale mennesker. vil bli kjempeflaut for henne hvis vi kommer ombord i flyet og hun ikke får plass. hvordan løser jeg dette? må jeg kontakte reisebyrådet om de har ekstra stort sete? eller må jeg bestille to flyseter til henne?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

bestill to seter.

Skrevet

jeg har fått meg dame og jeg skal spandere sydentur på oss i sommer. blir charterfly til lanzarote. dama mi er ganske stor.... jeg vet ikke hvor mye hun veier, det tør jeg ikke spørre. jeg tror ikke hun vil få plass i et vanlig flysete. det er jo trangt nok for normale mennesker. vil bli kjempeflaut for henne hvis vi kommer ombord i flyet og hun ikke får plass. hvordan løser jeg dette? må jeg kontakte reisebyrådet om de har ekstra stort sete? eller må jeg bestille to flyseter til henne?

Spis henne opp

• Liker 3
Skrevet (endret)

Skal du overraske henne med turen eller vet hun om det?

Om hun vet om det så må du jo bare prate med henne om det, ikke spørre om vekt, men hva hun syns om å fly og om hun har flydd mye før om hun i det hele tatt har flydd.

Uansett så trenger hun mest sansynlig 2 seter om hun er veldig stor, men før du bestiller det og om dette er en overraskelse så burde hun vite at det er 2 seter for henne. Kan tenke meg at det ikke er noe særlig å vite at du har tenkt at hun trenger 2 seter for å bli med på flyturen. Selvom det er et faktum..

Endret av Hormonell
Skrevet

Jeg ville bestilt et ekstra sete og lagt det frem som at du ville spandere på dere litt luksus på flyturen slik at dere ville komme uthvilt frem - klar for en romantisk ferie :)

Jeg har aldri hatt et fysisk behov for et ekstra flysete, men jeg har ofte ønsket meg et ekstra sete så jeg slipper å sitte skulder til skulder med folk jeg ikke kjenner i timesvis. Har det tilfeldigvis vært et ledig sete ved siden av mitt under flyturen, har jeg alltid blitt veldig glad og turen har blitt mye mer komfortabel.

Kos dere på ferie! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

med mindre hun er så stor at en normal kjøkken stol blir i det minste laget ville jeg ikke tenkt noe på det, evt snakket med henne og spurt hva hun syns om setene på fly osv..

AnonymBruker
Skrevet

som ab over her, spør hva hun syns om setene, du kan si du syns de er litt trange så hadde vært godt med 2 seter selv

Skrevet

Flere charterselskaper tilbyr litt ekstra luksus på flyet, det vil si bedre plass, raskere service og bedre mat, litt som førsteklasse i stedet for økonomiklasse på vanlige fly. Vi pleier å gå for det, selv om vi fint får plass i ett sete hver, og da får vi alltid en treseters rad for oss selv. Det koster ikke mye mer enn de vanlige billettene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...