Gå til innhold

Jeg skal til Spania...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. :) Jeg skal til Spania på ferie i to uker. Jeg snuser og lurer på om jeg kan ta med meg et par bokser med snus i kofferten? Blir en smule panisk bare av tanken på å være uten snus i 2 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært noe problem for min del å ta med snus i hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Hei. :) Jeg skal til Spania på ferie i to uker. Jeg snuser og lurer på om jeg kan ta med meg et par bokser med snus i kofferten? Blir en smule panisk bare av tanken på å være uten snus i 2 uker.

Det tror jeg du kan. Jeg lagde en tråd om det tidligere, da jeg lurte på det samme, og fikk som svar at det gikk fint, så lenge du ikke går over kvoten. Men selvsagt, med snus til eget forbruk i to uker er det vanskelig å gå over kvoten. Så peis på!

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg tar med 5 bokser, går det greit? Snuser ca det på to uker. Har bare hørt rykter om at snus er ULOVLIG i Spania. Jeg kommer til å tørne om jeg ikke får ta det med meg, hehe.. Men takk for svar! :) Jeg kan vell ha det med i håndbagasjen også regner jeg med, for snus er jo lovlig på fly(?).

Gjest ms_kwang
Skrevet

Ulovli å selge ja men ikke å ha det på seg :fnise:

Husker en kompis av meg ble stoppet av en politimann på Gran Canaria, pekte på snusboksen, og kompisen min ble litt redd fordi han leste at snus var ulovlig, helt til politimannen sier "I want, Can I have one?" :fnise: Jeg holdt på å le meg ihjel xD

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke benytte anledningen til å bli kvitt en ekkel vane? Høres ut som snusen styrer livet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke benytte anledningen til å bli kvitt en ekkel vane? Høres ut som snusen styrer livet ditt.

Kjedelig å ødelegge ferien med snusabstinenser da.

• Liker 3
Skrevet

Ulovli å selge ja men ikke å ha det på seg :fnise:

Husker en kompis av meg ble stoppet av en politimann på Gran Canaria, pekte på snusboksen, og kompisen min ble litt redd fordi han leste at snus var ulovlig, helt til politimannen sier "I want, Can I have one?" :fnise: Jeg holdt på å le meg ihjel xD

Hohoho, så artig, hadde nok blitt litt redd jeg også :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...