Gå til innhold

Har du truffet noen fra KG?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og var de slik du hadde inntrykk av, i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har så langt møtt 6 jenter fra KG, folk jeg har blitt kjent med gjennom dagbøker, terminklubb og personlig meldinger (der vi har søkt om nye venner i området vi bor).

Tjah. De jeg har møtt igjennom Venner søkes-tråden har ikke vært som jeg har fått intrykk av her på KG, men jeg har nesten ikke blitt kjent med de på nettet heller, vi har møttes heller.

De jeg har møtt som jeg har blitt kjent med gjennom terminklubb og dagbøker var ganske like sånn som jeg forestilte meg det.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke avtalt å treffe, men jeg har vært på samme fest som ei jeg kjente igjen herfra. Hun var helt annerledes i virkeligheten, mye mer stille og sjenert.

Ja og søsteren min er på KG. Jeg syns hun kan være ei spydig heks her inne, men hun er egentlig den snilleste jeg kjenner. Men det teller sikkert ikke, for jeg kjente henne fra før :fnise:

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Har ikke det. Vet egentlig ikke om jeg vil det heller.

• Liker 1
Skrevet

Ja, en hel røys. Oppegående fornuftige flotte damer.

Gjest .-L-.
Skrevet

Ja, en hel røys. Oppegående fornuftige flotte damer.

Hehe :D, populær du!

Skrevet

Hehe :D, populær du!

Nja... Veldig enten eller :klo: Hatet og "elsket" :roll:

Men, så velger jeg å treffe de smarte og reflekterte damene da. De som lever med hjertet på utsiden :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, har møtt 5 stykker. Kjente egentlig bare til en av dem fra før av, da. Og han var sånn ca som forventet, og det er positivt :) De andre som jeg ikke hadde noe inntrykk av fra før av var også superhyggelige!

Gjest Stille vann
Skrevet

Jeg har ikke møtt noen, ansikt til ansikt. Men det kjennes som om jeg har gjort det. Et fantastisk menneske!

• Liker 2
Gjest Mildrid
Skrevet

Ja, en hel del faktisk. Alle har vært veldig hyggelige.

Gjest Nenya82
Skrevet

Nei,har nok ikke det.Har ikke kontakt med noen her uansett,og skriver bare noen innlegg her og der.

Men jeg har truffet noen fra et annet forum.Folk er ikke alltid sånn som de virker på nettet akkurat :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har truffet Waco. En kjempehyggelig kar. Og pen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke møtt noen, ansikt til ansikt. Men det kjennes som om jeg har gjort det. Et fantastisk menneske!

Hvem da? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke avtalt å treffe, men jeg har vært på samme fest som ei jeg kjente igjen herfra. Hun var helt annerledes i virkeligheten, mye mer stille og sjenert.

Ja og søsteren min er på KG. Jeg syns hun kan være ei spydig heks her inne, men hun er egentlig den snilleste jeg kjenner. Men det teller sikkert ikke, for jeg kjente henne fra før :fnise:

Hvem? :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke si hvem dere har møtt da? :)

Skrevet

Ja, har så langt møtt 6 jenter fra KG, folk jeg har blitt kjent med gjennom dagbøker, terminklubb og personlig meldinger (der vi har søkt om nye venner i området vi bor).

Tjah. De jeg har møtt igjennom Venner søkes-tråden har ikke vært som jeg har fått intrykk av her på KG, men jeg har nesten ikke blitt kjent med de på nettet heller, vi har møttes heller.

De jeg har møtt som jeg har blitt kjent med gjennom terminklubb og dagbøker var ganske like sånn som jeg forestilte meg det.

Siden noen ville vite hvem jeg hadde møtt så quoter jeg bare meg selv.

Jeg har møtt Teita, frøken am (ikke lenger en bruker her inne), PinkLeaf, Nica., keisha og Nusseli.

Selv om vi aldri har offesielt møttes, så vet jeg veldig godt hvem Tekola her inne er også.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem? :popcorn:

Jeg vil ikke røpe nicket til hun jeg møtte på fest. Jeg sa nemlig ikke at jeg kjente henne igjen fra KG :fnise: Det er ei av de som har lagt ut flere bilder.

Nicket til søsteren min er Cathrine88 :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Lurer på om det er flere som har pult her jeg! Må jo være det, tenker jeg da.....

Endret av Rainbow81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...