missABC Skrevet 27. mai 2012 #1 Del Skrevet 27. mai 2012 Hei Jeg vurdere å kjøpe leilighet i Oslo, og har sett litt på området som heter Ensjø. Er det noen som bor der nå? hvordan er det å bo der? Barnevennlig? Er det farlig å gå hjem fra Tbane til leiligheten en sen kveld eller på nattestid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 27. mai 2012 #2 Del Skrevet 27. mai 2012 Litt for nære Toien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Del Skrevet 27. mai 2012 Nei, det er ikke farlig på Ensjø. De bygger ut masse der nå og det vil sikkert komme massevis av butikker og andre tilbud. Nært Vålerenga, hvor du kan grille og sole deg i parken og gå på pub og kort vei til byen med tre t-banelinjer og 37-bussen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djinn Skrevet 27. mai 2012 #4 Del Skrevet 27. mai 2012 Hei, missABC. har du lest her? http://www.ensjobyen.no/omradet/prosjektoversikt hvis ikke, så står det mye informasjon der,hvilke bygge og byplaner de har, osv. klikk deg rundt og les. :-). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #5 Del Skrevet 27. mai 2012 Hei Jeg vurdere å kjøpe leilighet i Oslo, og har sett litt på området som heter Ensjø. Er det noen som bor der nå? hvordan er det å bo der? Barnevennlig? Er det farlig å gå hjem fra Tbane til leiligheten en sen kveld eller på nattestid? ensjø er fantastisk. Du kan nesten ta alle t-baner hjem (utenom 5 og 6 linja). Ligger 20 minutters gange unna sentrum, er flere treningsstudio i nærheten osv. Dessuten bygges det ut for fullt der, vil si det var skumlere for f.eks 10 år tilbake da det ikke var noe annet enn forretningsbygg og du var mutters alene på gata på natta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Del Skrevet 27. mai 2012 Ensjø er supert, samme er Etterstad og Hovin/Hasle rett ved. De som er redd for å bo i nærheten av Tøyen, ikke på men i nærheten av har mye rart for seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missABC Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Tusen takk for tilbakemeldinger folkens. Jeg har alltid vært litt skeptisk til Oslo generelt, men tenkte å gi det en sjangs nå, Ja, jeg har lest litt om Ensjø byen, og utbyggingen som foregår der. Virker som om det kommer til å bli store greier. Foreløpig har jeg ikke funnet noe negativt om stedet enda. Var bare litt redd for om det er farlig å gå hjem alene fra Tbanen til leilighet på nattestid etter en kveld ute på byn. Endret 1. juni 2012 av missABC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #8 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei! Du kan fint vurdere å flytte til Ensjø Jeg bor der, rett ved t-banen og stortrives! Stille og rolig og har aldri vært redd. Er flere parker i nærheten, og matbutikker, treningssentre etc. Veldig sentralt, 5 min med t-banen til Oslo s. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #9 Del Skrevet 28. mai 2012 Området rundt ensjø er kjempetrivelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missABC Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 1. juni 2012 Hei! Du kan fint vurdere å flytte til Ensjø Jeg bor der, rett ved t-banen og stortrives! Stille og rolig og har aldri vært redd. Er flere parker i nærheten, og matbutikker, treningssentre etc. Veldig sentralt, 5 min med t-banen til Oslo s. Hei, da ble det leilighet på meg Men du som bor der, vet sikkert litt om parkering i det område der. Leiligheten min har ikke gjeste parkering. Vet du hvordan det er med parkeringsplasser rundt omkring der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #11 Del Skrevet 1. juni 2012 Hei, da ble det leilighet på meg Men du som bor der, vet sikkert litt om parkering i det område der. Leiligheten min har ikke gjeste parkering. Vet du hvordan det er med parkeringsplasser rundt omkring der? Gratulerer! Hvor på Ensjø bor du? Der jeg bor er det parkeringsanlegg i kjelleren, men jeg har ikke bil så bruker ikke den. Vi har også en stor gjesteparkering utenfor blokka. Ellers er jeg litt usikker hvor det er greit å parkere hen.. Blir vel i sidegatene da. Hehe, tenk nå blir vi naboer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #12 Del Skrevet 1. juni 2012 De jeg kjenner som bor i området stortrives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missABC Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #13 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer! Hvor på Ensjø bor du? Der jeg bor er det parkeringsanlegg i kjelleren, men jeg har ikke bil så bruker ikke den. Vi har også en stor gjesteparkering utenfor blokka. Ellers er jeg litt usikker hvor det er greit å parkere hen.. Blir vel i sidegatene da. Hehe, tenk nå blir vi naboer Hey, Glaenga prosjektet som er under oppføring. Så den er innflyttingsklar i august/september. Har også garasje annlegg i kjeller til min egen bil. men tenkte det er litt kjipt for folk som kommer kjørendes på besøk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #14 Del Skrevet 1. juni 2012 Parkering ved kiwi gladengveien, men veit ikke om det koster penger der Ser veldig bra ut de nye leilighetene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missABC Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 2. juni 2012 Parkering ved kiwi gladengveien, men veit ikke om det koster penger der Ser veldig bra ut de nye leilighetene! Takk for tipset, skal sjekke det ut nærmere når det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå