Tropic Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Hei! Jeg bruker allergimedisin, nesespray og øyedråper, men når det er mye pollen i luften sliter jeg med at halsen klør så forferdelig! Det klør intenst og til slutt har jeg blodsmak i munnen, tar vanlige halslinser for dette, som er kjøpt på butikk og apotek. Men finnes det ikke noe sterkere som legen kan skrive ut til meg? Noen som vet? Skal selvsagt bestille meg legetime, men greit om jeg finner ut før at det faktisk finnes noe!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Her i Norge tror jeg det ikke finnes noe, annet enn allergimedisiner som skal dempe kløen. Men i Sverige får man halstabletter som bedøver lett, uten resept.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Det finnes jo inhalator som også er allergimedisin. Jeg tror de egentlig skal hjelpe på lungene, men kanskje det hjelper på hals også? Tror jeg ville spurt legen om dette, kanskje finnes det en annen type tabletter som fungerer bedre mot akkurat din type allergi?
Tropic Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2012 Her i Norge tror jeg det ikke finnes noe, annet enn allergimedisiner som skal dempe kløen. Men i Sverige får man halstabletter som bedøver lett, uten resept. Ja, ei venninne kjøpte noen tabletter i Danmark som fungerte fjell! Men får ikke kjøpt de i Norge, hadde håpet de fantes på respet, kanskje jeg må på apoteket når jeg skal til utlandet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå