Kara W Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Jeg skal lage en picnickurv som gave til foreldrene mine, og trenger litt inspirasjon til hva jeg kan ha oppi. Mamma tåler ikke skalldyr, og er heller ikke så glad i spekemat. Ellers er de begge stor sett altetende, og er glad i salater. Håper dere har gode forslag til hva jeg kan lage! Jeg tenkte på å ha jordbær og champagne oppi, men da kan de ikke kjøre til et fint sted. Hva kan være et godt, alkoholfritt alternativ?
Gjest Yellow Taxi Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Jeg tenkte på å ha jordbær og champagne oppi, men da kan de ikke kjøre til et fint Hva kan være et godt, alkoholfritt alternativ? Hva med... jordbær og alkoholfri champagne?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Vannmelon, baguetter med pålegg, eggerøre, laks, pølser, pastasalat
Thorn Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Når jeg lager piknikkurv pleier jeg å ha trekant-smørbrød, frisk frukt og alkoholfri cider eller musserende vin. Ikke veldig fancy, men veldig godt! Kalde pastasalater er også kjempegodt, og kan jo lages i utallige varianter for å passe alle ganer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå