AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Er veldig usikker på meg selv for tiden, med tanke på sesongen, og soling. Jeg ble i fjor høst utsatt for en ulykke, og måtte operere magen. Etter operasjonen ble det komplikasjoner, og de måtte inn på nytt, og nå sitter jeg her med flere store arr, og ødelagt navle. Har ikke latt noen få se dette, og vegrer meg litt for å bevege meg utendørs. Er arr fryktelig uattraktiv?
belle_ Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Hva i alle dager? Arr er ikke noe du kan bestemme selv. De fleste mennesker har arr i større eller mindre grad. Du skal bære de med stolthet, for de kommer til å følge deg livet ut. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Jeg bryr meg ikke noe om arr, men du kan jo bruke en badedrakt eller en tankini når du soler deg. Du er ikke nødt til å bruke bikini. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Hva i alle dager? Arr er ikke noe du kan bestemme selv. De fleste mennesker har arr i større eller mindre grad. Du skal bære de med stolthet, for de kommer til å følge deg livet ut. Man kan jo ikke bestemme høyden eller størrelsen på nesa heller, men å spørre om andre synes det er attraktivt/uattraktivt er vel greit likevel? Ellers forstår jeg ikke hvorfor jeg skal være stolt av arrene, det er jo ikke som om de representerer noen bragd. Bare jævlig uflaks.
belle_ Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Man kan jo ikke bestemme høyden eller størrelsen på nesa heller, men å spørre om andre synes det er attraktivt/uattraktivt er vel greit likevel? Ellers forstår jeg ikke hvorfor jeg skal være stolt av arrene, det er jo ikke som om de representerer noen bragd. Bare jævlig uflaks. De kommer til å være der for alltid, så da er det bare å lære seg å leve med de, det var det jeg ville frem til(det gjelder for øvrig høyden også, nesen kan man jo opperere ). Arr er helt normalt, de fleste har det. De aller fleste kommer ikke til å ha noe problemer med dine arr. Husk å teip arrene om du skal være i solen ihvertfall, det er viktig det første året slik de blir finere.
SmallTalk Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Den enste som virkelig tenker over arrene er personen som bærer dem. For oss rundt så er ikke dette noe man egentlig tenker over, og dersom man gjør det, så er det pga facinasjon og undring, ikke pga at de er stygge.
Gjest Mildrid Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Hvor ofte har du sett en person med arr og tenkt: skit, det var stygt? 1
Katniss Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Eneste er at arr helst ikke skal utsettes for direkte soling det første året har jeg hørt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 Hvis arr ikke spiller noen rolle, hvorfor er man så nøye med å ta for eksempel keisersnitt under bikinilinja da?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #10 Skrevet 27. mai 2012 Eksen min hadde store arr på magen. Men vet du hva? jeg brydde meg ALDRI. De var t.om. fine for de satt på han:)
SmallTalk Skrevet 27. mai 2012 #11 Skrevet 27. mai 2012 Hvis arr ikke spiller noen rolle, hvorfor er man så nøye med å ta for eksempel keisersnitt under bikinilinja da? Det har vel mer med hvor det er hensiktsmessig å ta det enn hvor arret havner hen. I noen tilfeller så er man nødt til å ta keisersnittet vertikalt på magen.
Blod Skrevet 27. mai 2012 #12 Skrevet 27. mai 2012 Jeg synes arr er ekstremt turn-on. Arr er nydelige, ikke skjul dem 1
Gjest _La Femme Skrevet 27. mai 2012 #13 Skrevet 27. mai 2012 Husker ikke hvor jeg leste det, men leste et sitat under et bilde av ei jente med strekkmerker. Noe à la dette: You are a god damn tiger, and you fucking earned your stripes! Syns det var så fint Vi har alle noe vi "skjemmes" over. Et eller annet vi aller helst skulle vært foruten. Enten det er sår, arr, fødselsmerker eller strekkmerker. Jeg har strekkmerker, men jeg bryr meg ingenting om det. Ingen andre gjør det heller. Får fortsatt fine komplimenter og blikk når jeg vandrer rundt i bikini.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #14 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har både strekkmerker og et keisersnitt arr på magen og det orker jeg virkelig ikke å bry meg om. Jeg selv tenker ikke over at andre har arr på kroppen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #15 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har store arr på magen. Ett fra hoftekam til hoftekam og ett helt fra mellom brystene og helt ned til venusberget. Førte sommeren brukte jeg badedrakt for at arrene ikke skulle få sol på seg, etter det har jeg brukt bikini og ikke brydd meg om det! Har hent ett par ganger at jeg fått fått spørsmål om hvor de arrene kommer fra, men det gjør meg absolutt ingen ting:)
belle_ Skrevet 27. mai 2012 #16 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har store arr på magen. Ett fra hoftekam til hoftekam og ett helt fra mellom brystene og helt ned til venusberget. Førte sommeren brukte jeg badedrakt for at arrene ikke skulle få sol på seg, etter det har jeg brukt bikini og ikke brydd meg om det! Har hent ett par ganger at jeg fått fått spørsmål om hvor de arrene kommer fra, men det gjør meg absolutt ingen ting:) Ble litt nysgjerrig på disse arrene dine nå jeg Hva er det som har hendt/hva har du opperert siden du har så store/mange arr?
Lilac Skrevet 27. mai 2012 #17 Skrevet 27. mai 2012 Har selv arr jeg er flau over, foreksempel et DIGERT på kneet som mange har syntes er ekkelt, men jeg syns ikke det skal stoppe meg i å gjøre ting som å vise kroppen min. Så jeg har brukt lang tid på å ikke bry meg, og nå tenker jeg ikke over det engang Det vil kansje være folk som syntes det er uatraktivt, men de fleste vil nok ikke bry seg.. Arr er foresten naturlig og de fleste har det, ingen kan velge å få eller ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå