AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Et år med kviseutbrudd på ryggen har nå bokstavelig talt satt sine spor. Ryggen var det eneste jeg var fornøyd med, men nå er den altså full av mørke arr, vil de noen gang bli borte? Kanskje hjelper det med soling for å få dem til å tørke ut, eller brenne bort slik at ny hud kan dannes? Ble dine arr noen gang borte?
Chiqette Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 jeg har lenge slitt med det jeg også, men de mørke arrene ble lysere etterhvert. Det hjelper også og sole seg!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Sol er det absolutt verste du kan gjøre med arr. De forsvinner etterhvert, men mine forsvant raskere med Contiuous renewel serum fra MD.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Noen som vet hva jeg kan gjøre for at arret mine ikke skal bli så røde i solen? jeg pleier å bruke en sunblock, men alikevel blir det kjemperødt. vil heller ikke dekke det til, jeg har et ganske stort arr.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Noen som vet hva jeg kan gjøre for at arret mine ikke skal bli så røde i solen? jeg pleier å bruke en sunblock, men alikevel blir det kjemperødt. vil heller ikke dekke det til, jeg har et ganske stort arr. Du må dekke det til. Hvor gammel er arret?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Du må dekke det til. Hvor gammel er arret? 11 år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå