melly666 Skrevet 30. mai 2012 #21 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvorfor er det bedre en å spørre? Er jo vanlig å tørke seg rundt munnen etter at man har spist uansett. Bedre for min del for da slipper jeg å rette andres oppmerksomhet mot det hvis jeg spør (pluss at jeg slipper å irritere med sånne type spørsmål, når det tar meg 10 sekunder å tørke og bli kvitt usikkerheten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 30. mai 2012 #22 Del Skrevet 30. mai 2012 Bedre for min del for da slipper jeg å rette andres oppmerksomhet mot det hvis jeg spør (pluss at jeg slipper å irritere med sånne type spørsmål, når det tar meg 10 sekunder å tørke og bli kvitt usikkerheten) Ja ser den, men i fare for å gjenta meg selv så spør man jo gjerne fordi man lurer på det. Jeg syns folk for tåle det.. Såå irriterende kan det da ikke være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 30. mai 2012 #23 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja ser den, men i fare for å gjenta meg selv så spør man jo gjerne fordi man lurer på det. Jeg syns folk for tåle det.. Såå irriterende kan det da ikke være? Det er ikke irriterende, men enkelte folk jeg er mye rundt ser ut som å ha det som en slags "knee jerk" reaksjon etter hvert måltid. MÅ liksom alltid spør, uavhengig av hva de har spist :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 30. mai 2012 #24 Del Skrevet 30. mai 2012 Dette er skråblikk og generalisering: forumet for... ja, skråblikk og generalisering. Og om du ikke la merke til det var innlegget skrevet på en ertende og useriøs måte, så ingen grunn til å analysere det i hjel. var det virkelig det? jeg syns du virka ganske sint og alvorlig. ikke useriøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinner Skrevet 30. mai 2012 #25 Del Skrevet 30. mai 2012 Hvis jeg er en plass uten tilgang på speil spør jeg gjerne om det ja. Selvsagt ikke fremmede folk men gjerne litt diskre til samboeren el.andre. Hvis jeg har spist noe med tomatsaus har jeg en vane med å bli rød i munnvikene, skjønner ikke hvorfor, føler selv jeg spiser ganske så pent (ihvertfall ute blant folk) og tørker meg jo som oftest med serviett etterpå. Som svar fra samboeren får jeg som oftest, ja du har saus i håret, oppå øyenlokket eller lignende, som betyr : nei, du har ikke mat rundt munnen, slutt med den jævla masinga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 30. mai 2012 #26 Del Skrevet 30. mai 2012 Det er ikke irriterende, men enkelte folk jeg er mye rundt ser ut som å ha det som en slags "knee jerk" reaksjon etter hvert måltid. MÅ liksom alltid spør, uavhengig av hva de har spist :gjeiper: Ah, jeg tror kanskje man gjør det uten å tenke over det? Jeg har faktisk ikke peiling på om jeg har for vane for å si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 31. mai 2012 #27 Del Skrevet 31. mai 2012 var det virkelig det? jeg syns du virka ganske sint og alvorlig. ikke useriøs Neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 31. mai 2012 #28 Del Skrevet 31. mai 2012 Som svar fra samboeren får jeg som oftest, ja du har saus i håret, oppå øyenlokket eller lignende, som betyr : nei, du har ikke mat rundt munnen, slutt med den jævla masinga Neste gang noen spør meg sier jeg "Ja, du har mat over hele deg... spiste du med fjeset eller noe?" Da blir det nok himling med øynene, men litt morro skal man da ha det på andres bekostning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #29 Del Skrevet 31. mai 2012 jeg tror faktisk jeg aldri har hørt noen spørre om det. Jeg har aldri spurt om det selv heller... pussig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 31. mai 2012 #30 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg tørker meg alltid rundt munnen etter jeg har spist, men noen ganger spiser jeg mat som trenger mer enn et tørk for å gå bort. Særlig hvis jeg spiser noe med ketchup på, kommer det nok et automatisk "har jeg mat rundt munnen?" Selv om jeg er godt over 5 år klarer jeg ikke å spise for eksempel kjøttdeig og spagetti uten å grise... Dessuten har jeg dessverre ikke en mobil som egner seg veldig bra som speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 31. mai 2012 #31 Del Skrevet 31. mai 2012 jeg tror faktisk jeg aldri har hørt noen spørre om det. Jeg har aldri spurt om det selv heller... pussig! Ahhh! Skal vi bytte omgangskrets? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #32 Del Skrevet 31. mai 2012 Ahhh! Skal vi bytte omgangskrets? NEI! Men du kan få låne den om jeg får den tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 31. mai 2012 #33 Del Skrevet 31. mai 2012 Neida jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinner Skrevet 31. mai 2012 #34 Del Skrevet 31. mai 2012 Neste gang noen spør meg sier jeg "Ja, du har mat over hele deg... spiste du med fjeset eller noe?" Da blir det nok himling med øynene, men litt morro skal man da ha det på andres bekostning Det beste er å svare, ja du har littegranne der bortenfor munnviken. Når de tørker seg sier du bare nei,ikke der der litt lengre bort. Så fortsetter du i det uendelige, morsomt å se hvor lenge folk klarer å holde på med tørking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 31. mai 2012 #35 Del Skrevet 31. mai 2012 NEI! Men du kan få låne den om jeg får den tilbake igjen Deal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 31. mai 2012 #36 Del Skrevet 31. mai 2012 Det beste er å svare, ja du har littegranne der bortenfor munnviken. Når de tørker seg sier du bare nei,ikke der der litt lengre bort. Så fortsetter du i det uendelige, morsomt å se hvor lenge folk klarer å holde på med tørking. Jahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå