Gå til innhold

Menn, se her

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex noen ganger med en date. Han er veldig muskuløs, og har lår som en skøyteløper. Han er nok en slags treningsnarkoman. Altså ikke bare godt trent, han er en muskelbunt.

Men det er akkurat som hans penis ikke blir helt stiv. Den er helt myk, selv om den er stiv. Vanskelig å forklare.

Men jeg kom til å tenke på om dette kan være et tegn på at han boler seg, eller hva det heter. For det er så merkelig at en så stor og muskuløs ung mann skal ha en helt slapp penis.

Men trenger kanskje ikke å ha noe med hverandre å gjøre, kom bare til å tenke på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke musklene hans nødvendigvis har noe med kraften i ereksjonen hans å gjøre.

Kanskje han bare rett og slett har problemer med ereksjonen?

AnonymBruker
Skrevet

han tenner ikke på deg da vell :)

• Liker 1
Skrevet

Skikkelig muskelbunt og slapp kølle? Virker mystefistisk lik boling...

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Steroider kan gi noen negative effkter knyttet til sex, men ha rikke hørt om dette før. Hvis testiklene hans virker små (selve steinene altså) så er du troig inne på noe.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Den er ikke "Helt myk" hvis han er erigert nok til å gjennomføre samleie uten problemer (noe jeg regner med da du skrev sex, selvom det kan være andre ting). Da er den innenfor normalområdet. Alle blir ikke like "harde", uten at det trenger å være noen problemer av den grunn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

prestasjonsangst??

• Liker 1
Gjest Herr Drue
Skrevet

De gangene jeg jeg har vært skikkelig skikkelig forelska, har jeg ikke vært megakåt. Da vil jeg bare løpe hånd i hånd over en blomstereng med vedkommende. I sånne perioder (her kommer også prestasjonsangst innn) vil ikke staken bli knallhard, men slapp av - det kommer. Ta det som et kompliment!

• Liker 1
Skrevet

Det finnes masse naturlig variasjon når det gjelder penis: lengde, tykkelse, hardhet, vinkel, bue, behåring, osv. osv., så dette behøver ikke ha noe med anabole steroider å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for alle svar!!

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på det samme her! Den er stiv men ikke nok, for når vi skal penetrere bøyer den seg og faller ut .. Jeg er nesten redd at det var noe galt med meg, men er nok at penis ikke er stiv nok. Kan dette også ha sammenheng med at vi hadde intatt en del alkohol?!

Gjest Janus
Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at det har noe med bruk av anabole steroider å gjøre.

Gi det litt tid og se hva som skjer, men ikke nevn noe om det for da kan du risikere at det blir langt verre. Det kan være prestasjonsangst, men det er også slik at ikke alle peniser blir like harde.

:)

Gjest .-L-.
Skrevet

De sier jo også at stress og lignende kan gjøre at man har problemer med ereksjonen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...