AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Er det noe man kan gjøre for å få mensen til å gå fort over? Jeg har uventet fått mensen og det passer veldig dårlig akkurat nå. Hva kan jeg gjøre? Ønsker seriøse svar takk
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Dersom du bare har fått litt blødning, så kan du prøve å bare fortsette på p-pillene dine. Eventuelt ta en ekstra en i dag. (Dette bruker å hjelpe med meg, men jeg klarer bare å utsette mensen i et par dager. Men jeg klarer ikke å slutte blødningene helt.) Dersom du blør mye, tror jeg ikke du klarer å stoppe mensen. Hvis du ikke går på p-piller er det nok ikke noe som fungerer for å stoppe mensen.
julegrana Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Jeg fikk noen tabletter av legen som skulle forhindre mensen. husker ikke hva de heter, men jeg skulle begynne med de 3 dager før forventet og ta en tab 3 ganger per dag i opptil 14 dager for å holde det unna. Men av og til kom jeg på tablettene for sent og fikk mensen, kunne da ta litt flere på en gang og mensen var borte i løpet av dagen. Geniale tabletter, så hør med legen, så har du de iallefall til neste gang Edit: og som AB over nettopp skrev så må du IKKE gå på ppiller for å kunne forhindre mensen. Disse tablettene fungerer uansett. Endret 27. mai 2012 av julegrana
julegrana Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Fant ut av hva de tablettene heter: primolut N
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå