Gå til innhold

Kvalm og vondt i magen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 27 år som periodevis plages med mageubehag og smerter. Har tidligere hatt god hjelp av akupunktur, men akkurat nå er akupunktøren min utilgjengelig, så jeg kan ikke bruke han.

Jeg har en litt tung periode nå. For det første har kjæresten min valgt å gå fra meg - til tross for at vi begge fortsatt har sterke følelser for hverandre. Han går fra meg fordi jeg kysset en kollega av han (I know...) en gang vi hadde pause i forholdet. Han gjorde også ting med andre i denne perioden, men det var ikke det at jeg gjorde det som ble dealbreakeren, det var hvem jeg gjorde det med. Anyway - dette har stjelt veldig mye tanker og følelser fra meg i denne perioden. I tillegg har jeg eksamen om to uker, og begynner å bli rimelig stressa, fordi så mye tid har gått til kjærlighetssorg, tanker og drama ("kjæresten" er litt av og på om han ønsker kontakt eller ikke, så dagene går fra å være veldig fine til helt jævlige) og den tiden jeg klarer å kontrollere følelsene så sitter jeg og leser.

Selvfølgelig har mageubehaget kommet oppi alt dette, og jeg blir såååå sliten. Jeg må på do hele tiden og det skal ingenting før jeg kjenner knip, trykk og ubehag "både her og der". Det jeg tidligere har erfart at hjelper hjelper ikke (Karve, kamille, fennikel), og akupunktøren min er out of reach i en uke til, så jeg begynner å bli desperat... Noen tips der ute om noe som kan lindre mageubehaget og roe meg litt ned psykisk? Er redd jeg snart knekker sammen, er så tungt å holde det gående når både det fysiske, emosjonelle og psykiske sliter...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PS. Er utredet av lege, og han konkluderer med at jeg har irritabel tarm.

-TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...