the sun always shine Skrevet 2. februar 2004 #1 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei! Er en jente i den første halvdel av 20-årene som lurer på om det kan være normalt å ha to brystvorter på det ene brystet... Noen som har hørt om noe slikt?? Har hatt dette så lenge jeg kan huske, men har aldri tenkt noe over det og gått til lege med det... Noen som har et svar å gi?? Er det noe galt i dette? Er det farlig? (For å beskrive nærmere så kan du tenke deg en "knupp" på det ene brystet og to som henger sammen på det andre) På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 2. februar 2004 #2 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja, jeg kan nesten tenke meg dette. Har en venninne som har fire brystvorter. To der de pleier å være og en ekstra under hver arm. Heldigvis ble det bare pupper av de to vanlige. De to ekstra er bare litt ekstrautstyr. Noen får jo en finger ekstra, noen litt flere tenner enn vanlig. Men jeg synes det er rart at ikke helsevesenet har oppdaget dette da du var barn. Hvis den ekstra brystvorten din er slik jeg forstår det, så kan det jo kanskje få betydning om du en dag skal amme. Jeg tror ikke det er noe farlig sånn i seg selv, men jeg ville uansett ha vist det til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå