Gå til innhold

Jeg har dumpet daten min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er feil. Kvantemekanikken tilsier ikke at stolens materie kan utvides. Kvantemekanikken tilsier at et partikkel kan være på to steder samtidig, for så å nå et felles mål (Plancks konstant).

Å hold kjeft du a, vitsen var morsom nok for meg og ... 3 andre :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Å hold kjeft du a, vitsen var morsom nok for meg og ... 3 andre :)

Prøver dere å spore av og kuppe tråden min :kjefte:

Skrevet

Nei blomsten. Trist å høre om deg og daten din. :klem:

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er mange frosker i denne verden, men få prinser - eventuelt prinsesser.

For en oppdagelse, Steinar. Virkelig epokegjørende :fnise: .

Gjest _Blomsten_
Skrevet (endret)

Nei blomsten. Trist å høre om deg og daten din. :klem:

:takke:

Endret av _Blomsten_
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Det er mange frosker i denne verden, men få prinser - eventuelt prinsesser.

Jeg vil i grunn si han var en prins, men bare ikke min prins.

• Liker 2
Skrevet

Satt nettopp og leste kommentarer om hvordan jeg og en viss banditt kupper de gode trådene her inne, så jeg føler at jeg må komme med en unnskyldning til yndlingsblomsten min.

Beklager avsporingen, det kommer til å gjenta seg så jeg vil gjerne benytte anledningen til å unnskylde de neste avsporingene også.

Har du det bra, Blomsten?

Sender nedover en stor bygdeklem med en eim av fjøs og motorolje :klemmer:

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Satt nettopp og leste kommentarer om hvordan jeg og en viss banditt kupper de gode trådene her inne, så jeg føler at jeg må komme med en unnskyldning til yndlingsblomsten min.

Beklager avsporingen, det kommer til å gjenta seg så jeg vil gjerne benytte anledningen til å unnskylde de neste avsporingene også.

Har du det bra, Blomsten?

Sender nedover en stor bygdeklem med en eim av fjøs og motorolje :klemmer:

Du er tilgitt :takke:

Skrevet

Bare stå på blomsten!!

Du kommer til å finne en snart, ikke stress med det!!! :€€

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hva skjer her?

Funnet en ny enda?

Hehe, nei så fort går det ikke, men tror jeg skal klare meg alene også :jepp:

Skrevet

Absolutt ikke noe å stresse med, men vi begynner å dra på årene :sjenert:

Gjest Anna.S
Skrevet

Det stemmer. Allerede etter første date trodde jeg at jeg hadde møtt en som var alt for bra for meg. Mener vel egentlig det ennå, men det er noen få ting som gjør at jeg ikke tror et samliv ville fungert mellom oss. Jeg er lei meg og irritert på meg selv fordi jeg har så vanskelig for å falle ordentlig for noen. Samtidig er jeg ikke 100% sikker på at jeg har tatt det rette valget, men trøster meg med at jeg gjorde det rette og at han fortjente å høre sannheten. Ønsker ikke at han skal være lei seg, tvert i mot. Jeg er lei meg fordi jeg har mistet en person som var et veldig positivt bidrag i livet mitt og fordi jeg er redd det ikke finnes noen som er rett for meg :tristbla:

Først så synes jeg det er kjempe leit at det endte slik.. :klemmer:

Jeg kjenner meg så igjen i det du sier.. da var de på'n igjen liksom. Det er gått 3 uker nå og jeg har hatt mine stunder med savn, det er det ingen tvil om. Han var flott å se på og vi hadde det gøy sammen. Kanskje jeg ikke kan kreve noe mer? Kanksje jeg bare skulle ledd av alle de hvite løgnene han serverte fordi vi tross alt hadde det bra.

Men så begynnte jeg å skrive med en mann som vekket noe i meg. En mann som ikke har det utseende som han andre hadde, men som jeg føler har ett hjerte av gull og som bare blir penere og penere jo bedre jeg blir kjent med han.

Jeg tror det er en mening med alle de vi faller for. De lærer oss noe om hva vi egentlig ønsker oss. Selv om det er tungt å begynne på nytt så vil det bli lettere om en stund og du vil se hva du leter etter fordi du datet nettopp han.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan klarer en å falle for nye mennesker etter få dager :klo: Virkelig... Jeg har år mellom de kvinnene jeg har falt for, ja sågar de jeg bare har blitt betatt av. Kåt på er flere ganger til dagen da, men det er jo en flyktig overfladisk greie.

• Liker 3
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hvordan klarer en å falle for nye mennesker etter få dager :klo: Virkelig... Jeg har år mellom de kvinnene jeg har falt for, ja sågar de jeg bare har blitt betatt av. Kåt på er flere ganger til dagen da, men det er jo en flyktig overfladisk greie.

Man ser en ny mulighet, et nytt håp og en ny fremtid. Handler ikke om å være kåt på, men om at man ser en ny mann med egenskaper som man tror man kan ha et godt samliv med. Er det så rart da? :klo:

Gjest Anna.S
Skrevet

Selv om jeg sier at jeg har skrevet med en som vekker noe i meg, og at det er en mening med alle vi faller for, så betyr ikke det at jeg har fallt for denne mannen jeg skriver med ;)

For meg er det å falle det samme som å bli betatt. Det er ikke dypere.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Nå har jeg funnet noen aktuelle kandidater å date igjen. Ingen jeg har noen veldig tydelig mageføelse på, men noen som virker bra og som kanskje kan overraske meg positivt :)

Skrevet

Man ser en ny mulighet, et nytt håp og en ny fremtid. Handler ikke om å være kåt på, men om at man ser en ny mann med egenskaper som man tror man kan ha et godt samliv med. Er det så rart da? :klo:

Selv om jeg sier at jeg har skrevet med en som vekker noe i meg, og at det er en mening med alle vi faller for, så betyr ikke det at jeg har fallt for denne mannen jeg skriver med ;)

For meg er det å falle det samme som å bli betatt. Det er ikke dypere.

Dette er for meg så borti vegger og staur at jeg ikke klarer helt å forholde meg til det.

Jeg trenger mer en noen uker for å klare å nullstille følelser og klare å se på noen med potensiellpartnerøyne.

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Dette er for meg så borti vegger og staur at jeg ikke klarer helt å forholde meg til det.

Jeg trenger mer en noen uker for å klare å nullstille følelser og klare å se på noen med potensiellpartnerøyne.

Da er du forskjellig fra oss. Jeg trenger også tid på å finne ut om en mann er den rette, men jeg trenger ikke mye tid på å bli nysgjerrig og ønske å bli bedre kjent.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge datet du han du droppet nå Blomsten?

Har datet ei i snart ett år nå jeg, uten at det har skjedd noe... Skjønner egentlig ikke helt hva hun vil. Ikke gjør hun det selv heller, men tar hele tiden initiativet til nye møter. Kanskje passer hun meg godt, sånn sett.

Problemet mitt er alltid hensynet til den andre. Som regel faller hun ganske fort, og jeg gjør det ikke. Hva gjør man da? Forteller jeg det ødelegger jeg, ender jeg det ødelegger jeg. Uansett er det tap-tap for alle. Samme visa hver gang.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...