Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Da har jeg dumpet daten min. Har ikke noe vondt å si om han, men når de rette følelsene mangler har man ikke noe valg. Begynner virkelig å lure på om det ikke er håp for meg lenger da jeg er så kresen. Prøvde jo å gi det en sjanse, men kan ikke tvinge frem følelser heller.
Gjest Bud Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Har lyst til å fleipe og spøke om det, med etter litt tenking så må jeg uttrykke mine medfølelser. Det er ikke noe moro når man har brukt tid, krefter og annet på en person som viser seg å ikke nå helt opp. Det var virkelig dumt, du får bare lete videre, plutselig kommer den beste (som i Steinars ånd er bra nok)
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Takk for medfølelse. Det var med litt tungt hjerte jeg tok avgjørelsen, men det var en lettelse å ha gjort det. Han var bra på alle måter, var derfor jeg ikke hadde så lyst til å gi slipp, men følte vi ikke hadde god nok kjemi, f.eks lo vi ikke så mye sammen, stemningen ble ofte litt alvorlig.
Gjest Bud Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Hmmm... Du har ikke akkurat slått meg som en veldig vittig person her inne, men mulig du er annerledes i virkeligheten Humor er viktig, en god latter forvrenger underlivet Les og le En mann besøker en lokal pub, han bestiller to øl - en til seg og en til den tomme stolen ved siden av ham. Dette gjentar seg dag etter dag, til slutt spør bartenderen -unnskyld, men hvorfor kjøper du stadig øl til den tomme stolen ved siden av deg? -jo, du skjønner, jeg er fysiker og kvantemekanikken lærer oss at det er muligheter for at stolens materie kan utvikles til en flott kvinne som tar imot ølen og blir forelsket i meg. -jammen det kommer jo masse pene damer innom her hver eneste dag som kanskje vil ta imot tilbudet ditt! -jah, hva er liksom sjansen for at det kommer til å skje... Digger Big Bang humoren 5
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Vil si jeg er ganske morsom selv, men vi har nok forskjellig humor. For meg er ikke humor det å være god til å fortelle vitser eller være noen standup komiker, men å kunne le litt av hverdagslige ting, og det at latteren sitter ganske løst. 1
Steinar40 Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Det er mange frosker i denne verden, men få prinser - eventuelt prinsesser. 1
Gjest Purelove Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Funker det ikke så funker det ikke.. personen kan være flott, nydelig å hele pakka. Men noen ganger så er ikke de riktige følelsene på plass. Lykke til
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 Takk. Tror nesten jeg er mer lei meg enn han
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #11 Skrevet 27. mai 2012 Takk. Tror nesten jeg er mer lei meg enn han Sånn som dette har jeg aldri forstått... Du er jo kvitt en du ikke vil ha, hva er det å være lei seg for?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #12 Skrevet 27. mai 2012 Sånn som dette har jeg aldri forstått... Du er jo kvitt en du ikke vil ha, hva er det å være lei seg for? Det kan vel være det at det ikke funka denne gangen heller hun er lei seg for?
Gjest BM2 Skrevet 27. mai 2012 #13 Skrevet 27. mai 2012 Det kan vel være det at det ikke funka denne gangen heller hun er lei seg for? Jo men hallo? Det er hun som er kresen. Er ikke mangel på friere liksom... Da er dt jo bare til å kaste seg over neste på listen. Igjen, jeg fatter virkelig ikke hva det er å bli lei seg for. Om hun da ikke er fornærmet fordi han ikke ligger i krampegråt. Eller er sur fordi han ikke har tryglet på sine knær.
SemperFi Skrevet 27. mai 2012 #14 Skrevet 27. mai 2012 Hmmm... Du har ikke akkurat slått meg som en veldig vittig person her inne, men mulig du er annerledes i virkeligheten Humor er viktig, en god latter forvrenger underlivet Les og le En mann besøker en lokal pub, han bestiller to øl - en til seg og en til den tomme stolen ved siden av ham. Dette gjentar seg dag etter dag, til slutt spør bartenderen -unnskyld, men hvorfor kjøper du stadig øl til den tomme stolen ved siden av deg? -jo, du skjønner, jeg er fysiker og kvantemekanikken lærer oss at det er muligheter for at stolens materie kan utvikles til en flott kvinne som tar imot ølen og blir forelsket i meg. -jammen det kommer jo masse pene damer innom her hver eneste dag som kanskje vil ta imot tilbudet ditt! -jah, hva er liksom sjansen for at det kommer til å skje... Digger Big Bang humoren Det er feil. Kvantemekanikken tilsier ikke at stolens materie kan utvides. Kvantemekanikken tilsier at et partikkel kan være på to steder samtidig, for så å nå et felles mål (Plancks konstant). Men ... Jeg kan forklare en hel del som folk vil bli forvirret av, det er enklere å "se" hva dette er. (Jeg blir irritert over slike show som "lyver" til folk om f.eks hva kvantefysikk/mekanikk er. Si ifra om du er interessert i kvantefysikk, så skal jeg forsøke å lære deg litt mer.
Steinar40 Skrevet 27. mai 2012 #15 Skrevet 27. mai 2012 Takk. Tror nesten jeg er mer lei meg enn han Det er vanskeligere å bestemme seg selv, ja.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 27. mai 2012 #16 Skrevet 27. mai 2012 Det kan vel være det at det ikke funka denne gangen heller hun er lei seg for? Det stemmer. Allerede etter første date trodde jeg at jeg hadde møtt en som var alt for bra for meg. Mener vel egentlig det ennå, men det er noen få ting som gjør at jeg ikke tror et samliv ville fungert mellom oss. Jeg er lei meg og irritert på meg selv fordi jeg har så vanskelig for å falle ordentlig for noen. Samtidig er jeg ikke 100% sikker på at jeg har tatt det rette valget, men trøster meg med at jeg gjorde det rette og at han fortjente å høre sannheten. Ønsker ikke at han skal være lei seg, tvert i mot. Jeg er lei meg fordi jeg har mistet en person som var et veldig positivt bidrag i livet mitt og fordi jeg er redd det ikke finnes noen som er rett for meg 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2012 #19 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Det er kjipt når man vet at personen er god for en, men kjemien bare ikke er der. Neste mann er rett rundt døren! Høhø, kanskje du bør date en kjemiker (Tidenes tørreste vits?) Endret 27. mai 2012 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå