Gå til innhold

Dagstur i Telemark/Vestfold/der omkring

Fremhevede innlegg

Gjest Bartenina
Skrevet

Heisann :)

Samboeren min og jeg skal på tur med hans bror og svigerinne. Vi bor i Porsgrunn/Stathelle, og vil ta oss en tur ut i sola, gjerne bade litt, kanskje grille.

Noen forslag til hvor vi burde dra? Helst ikke mer enn en times kjøring unna Grenland, hadde vært fint :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyststien?

Tror den starter i Stavern om jeg ikke husker feil. Veldig fin gåtur og mange fine plasser man kan sette seg å grille på

Gjest Bartenina
Skrevet

Kyststien?

Tror den starter i Stavern om jeg ikke husker feil. Veldig fin gåtur og mange fine plasser man kan sette seg å grille på

Ja, den meneer jeg å ha lest noe om! Godt forslag, tusen takk :-) Er det en runde, eller bør man ha biler på hver kant?

Skrevet

Ja, den meneer jeg å ha lest noe om! Godt forslag, tusen takk :-) Er det en runde, eller bør man ha biler på hver kant?

Må nok ha en bil på hver kant.

Jeg og ei venninne trodde det var en runde og endte opp med å måtte gå tilbake igjen...i mørket :fnise:

Gjest Bartenina
Skrevet

Må nok ha en bil på hver kant.

Jeg og ei venninne trodde det var en runde og endte opp med å måtte gå tilbake igjen...i mørket :fnise:

oh, gosh darnit :P Deeet vil vi ikke! Er den lang?

har dere noe erfaring med Verdens Ende på Tjøme i vestfold da?

Skrevet

Husker ikke hvor lang den er da det er noe år siden jeg var der sist, men vi brukte en hel dag i rolig tempo inkludert mange pauser, grilling og bading

AnonymBruker
Skrevet

Verdens ende er nydelig!

Skrevet

Verdens ende er nydelig!

:jepp:

Men husk at det tar litt tid å kjøre dit. Du snakket vel om max en time fra Grenland og om dere skal til Tjøme så må du belage deg på enda litt lengre tid.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har bodd i tønsberg og har vært på verdens ende noenturer. veldig fint der. men det er ikke akkurat lange gåtur om det er det dere vil:)

Gjest Bartenina
Skrevet

Det ble bare "den vanlige stranda" i dag, gutta boys gidda ikke kjøre så langt :P 1 time og 20 minutter til verdens ende, står det på gulesider.no. Skal dit en tur i sommer altså :-D Var ikke noe mål i seg selv med gåtur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...