Gå til innhold

Depresjon og trening

Fremhevede innlegg

Gjest Chevy
Skrevet

Heisann

Jeg er ei jente på 24, har en aktiv jobb og er ikke den som stapper mat i meg dagen lang, men eg veier likevel 141 kg..så noe galt er det jo.

Uansett, før trente jeg endel, så ble jeg syk og nå er jeg frisk igjen, men jeg er nok blitt deperimert som følge av mye som har skjedd og finner ikke igjen treningsgleden :( vil veldig gjerne være i god form og ikke føle meg som en stor fettklump.

De siste dagene har jeg utsatt treningen så lenge jeg har klart og når jeg kommer på trening så snur jeg i døra omtrent..trener littegrann men så bare har jeg ikke lyst mer..og har jeg ikke lyst får jeg det ikke til, og all kraft svikter.

Helst vil jeg bare sove, men det kan jeg jo ikke gjøre hele dagen (selvom det offte blir sånn)

Idag gikk jeg 10 min på ellipsemaskinen så rodde jeg 1000 meter..thats it :( tragisk.

Tenker hele dagen på hvor mye jeg hater at jeg er en stor fettklump.. :( vet ikke hvordan jeg skal snu dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo feitere du er, jo lettere er det å miste vekt. Bare det å bære deg selv på to bein bruker masse energi.

Det bør ikke være noe prob

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at du må finne en måte å trene på som er gøy! Å trene for å trene kan ta motivasjonen fra hvem som helst.. Hva med dans? Ridning? Svømming? Kanskje å trene ute vil være mer motiverende enn inne på et treningssenter?

Gjest Chevy
Skrevet

Jo feitere du er, jo lettere er det å miste vekt. Bare det å bære deg selv på to bein bruker masse energi.

Det bør ikke være noe prob

For noen kanskje, ikke for meg.. For meg er det et "prob".. Det er derfor jeg skriver her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...