Gå til innhold

Hvordan er det mulig??


Xora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mer info;

På VG i dag står det om 6 hunder som skal til avlivning i ettermiddag. Hundene har ikke skadet noen, men er i en strid hvor en kvinne på 51 har blitt nektet å beholde hundene.

Kvinnen får ikke beholde hundene og i dag blir de avlivet. Dette dersom ingen vil overta hundene vel og merke. Etter en kort samtale med advokat fikk jeg greie på at det kan kreves penger for kennel-utgifter for hundene, noe som i seg selv er absurd. Vil vi virkelig godta at hunder blir avlivet i stedet for omplassert fordi man krever betaling? Kostnaden blir da ikke borte ved avlivning, så hvorfor skade uskyldige dyr unødvendig? Etter et par timers gransking og vansker med å få tak i personer i dyrebeskyttelsen har jeg sporet opp telefon nr. til dyrebeskyttelsen Tronheim. Ennå har jeg ikke fått tak i han, men håper at interesserte nå vil ta kontakt for å redde hundene.

Identifisering av andre, samt telefonnummer, får vi ikke legge ut i diskusjonsforumet. Du kan be folk ta kontakt med deg på pm. fx istedenfor. Navn og telefonnummer er fjernet.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig - dette burde ikke være mulig - hvor er vernet av dyr her? "de kjenner ikke noe" - så da er det greit?? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...