AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har vært idiot og blitt med på bankran, og trenger litt hjelp her, jeg skal i fengsel og jeg har en kjæreste som er gravid, 5 mnder på vei, kommer det til å bli tatt hensyn til dette imens jeg er i fengsel? hvordan skal jeg fortelle dette til hun? får jeg noen form for pappapermisjon?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Det var da fryktelig så mange ranere det hang her om dagen da.. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Jeg aner ikke noe som helst om det, så hvis du har noen ide, fortell:)
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har vært idiot og blitt med på bankran, og trenger litt hjelp her, jeg skal i fengsel og jeg har en kjæreste som er gravid, 5 mnder på vei, kommer det til å bli tatt hensyn til dette imens jeg er i fengsel? hvordan skal jeg fortelle dette til hun? får jeg noen form for pappapermisjon? Familien din kan besøke deg i fengselet. Etter at du har sonet en del av straffen kan du få permisjoner eller fremstillinger (med følge) dersom vektige grunner taler for det. http://www.kriminalomsorgen.no/index.php?id=431492 Hvor lang straff er det snakk om?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Du får dra til fengselet og finne ut av det da. De vet sikkert mer om det enn KG. "kvinneguiden - guiden som selv bankranere anvender når de er rådløse!" 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå