Gå til innhold

Hva mente venninna mi med dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å gå en del utpå byen med en singel venninne jeg har kjent siden nyttår. Hun er snill og grei og jeg liker henne godt. Trenger bare hjelp til å tolke en kommentar hun kom med!

Må først forklare litt: denne jenta er søt og har en pen kropp (lang og slank), mellomlangt brunt hår, bruker en del sminke.

Mitt inntrykk er at det som gutter finner mest tiltrekkende med henne er sjarmen.

Vi satt uansett på restaurant da servitøren startet å flørte ned henne. Jeg syntes han var litt slesk og ufin (mannen var dobbelt så gammel som oss og passe sleip i kommentarene). Så... Han merket nok reaksjonen min og dempet seg.

Så en stund etterpå på vei til et utested etter maten spør hun meg om jeg syntes det var ukomfortabelt når menn var så uhøflige med venninnene hennes og ignorerte dem. Jeg sa at det var mest måten han var på som var ekkel, ikke de at hun ble kurtisert mens jeg var tilstede!!!. Men hun fortsatte og så fortalte hun at hun pleide å hate å gå ut med den andre venninna si (toppmodell) fordi hun alltid ble satt i skyggen og ikke fikk oppmerksomhet fordi hun ikke var like attraktiv - hun ville ikke at jeg skulle føle det slik!!!

Ja?! Jeg tolket dette som at hun mente jeg var mindre attraktiv enn henne og får lite oppmerksomhet av gutta på byen... Tar jeg feil? Greia er at jeg er godt vant til å bli flørtet med ute, anser meg selv om attraktiv ( trent kropp, pupper og pent ansikt, langt blondt hår osv. Det er kjipt men mange ganger har HENNES dater og flørter gått over til å prøve seg på meg om vi henger sammen...så jeg tolket kommentaren hennes som litt vel frekk. Eller?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg ville tolket det slik du gjorde, men tror kanskje ikke hun mente å være frekk. Hun ordla seg litt feil, iallfall.

AnonymBruker
Skrevet

Tror at siden hun har vært den "stygge venninna" i sitt andre vennskap og vet hvor ekkelt det er(jeg er den stygge venninna selv, så kjenner følelsen), så ville nå jeg tolket det som at hun ikke ville du skulle føle deg som den stygge venninnen slik hun har gjort, og ikke at hun insinuerte at du var stygg. Tror ikke det er like lett å ordlegge seg i slike situasjoner, det kan alltid tolkes på så mange måter:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke hun mente det du var redd for hun mente. Det er og veldig fort gjort å ordlegge seg feil.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke spørre henne om det da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...