Gå til innhold

solbrente barn.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg har smørt dem flere ganger i dag, har de klart å bli veldig solbrente på rygg og armer.. Problemet er jo at vi ikke har noe slags kremer i hus, og butikkene stengte visst tidlig i dag :O

Noen som har tips om hva jeg kan bruke på dem?? :)

enkelte barn blir solbrente veldig lett. gi de sunblokk eller ha de innendørs. vi begge er vell enige at å ha barn ute uten beskyttelse er det dummeste du gjør. snakker erfaring... ungene mine var på skoletur. de brukte ikke solkrem og lærerne passet ikke på dem. og de alle kom hjem med tredje gradsforbrenning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og de alle kom hjem med tredje gradsforbrenning.

Tredjegradsforbrenning? Av solen?

Så alle barna hadde mistet huden helt, hadde forkullinger, ødelagte nerver osv?

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt den tannkrem-metoden gjentatte ganger, er en grunn til at man kan smøre det på kviser.... :-/

• Liker 1
Gjest Mintha
Skrevet

Barn bør ikke være i solen uten hvite klær som beskyttelse mot den sterke solen - i tillegg til solkrem.

Det er skader på huden når man er barn som fører til hudkreft som voksen.

Kle på barna i den solen vi har nå. Blir helt dårlig av å se så mange solskada barn ute.

Fikk lyst til å kommentere dette... Ikke det at innleger her skjærer alle over en kam, men det finnes tilfelle der man følger "boka" og får likevel solbrente barn; Jeg har barn selv med sterk hud, og som sjeldent har blitt litt solbrent. Min venninnes barn derimot klarte å bli solbrent med sånn soldrakt, solkrem med solfaktor 50 og barnet var kun i sola i korte stunder for å venne seg til sola...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...