Lykkelise Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har fått min første hage!! Den er veldig stor, med 600m2 gressplen og blomsterbed rundt hele huset... :-) Tenger tips til noen fine og lettvinne blomster jeg kan ha i blomsterbeddet :-) (bed/bedd..?) Jeg har også lyst til å kjøpe noen STORE krukker til å ha blomster i:-) Jeg elsker store og fargerike blomster, men ikke slike som sprer seg rundt overalt. Bor i Akershus, det er ikke noe skygge i hagen, rhododenron, tulipaner og roSer vokser villt det nå med masse ugress.. Hihi
lilletuss87 Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Jeg foreslår at du går innom et hagesenter å får hjelp der. Det er mye dyktige folk som jobber der, og som kan hjelpe deg med tips og innspill til hagen din . Du kan jo evt. ta med bilder av plassen/e du vil ha planter osv og si at du gjerne vil ha hjelp til å finne egnete blomster. Å få hagen i stand er ikke bare lett, så det er veldig godt med hjelp fra noen som kan det Lykke til
Wonders Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Hagegal.no er et fint hageforum . Ellers gå inn på nrk og se dems hageprogrammer. Der snakker de konkret og enkelt. Hageland på Lørenskog hadde bedre utvalg og service pg priser enn Plantasjen
Lykkelise Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2012 Tusen takk for svar begge to! Plantasjen ved olavsgård ble bomtur, helt umulig å få hjelp der.. Skal teste ut Hageland i morgen :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå