Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir som å legge på peiskos på lyden fra CDplata, fordi man savner godlyden fra LP platene. Det er ingenting feil med å emulere gammel teknologi, men det begynner å bli rart, når man har "ketchup på alt".

Begrensningens kunst, og alt det der..

Jeg skjønner hva du mener angående denne hypen med å redigere alle bilder til å se gammeldagse ut... Men jeg må innrømme at jeg selv synder angående det når det gjelder Instagram. Er så gøy å prøve ut diverse filtere for å pynte litt på virkeligheten :D

Riktige filtere kan f.eks. få en regnværsdag til å se mye hyggeligere ut, eller et trynebilde til å gå fra vanlig og kjedelig til nesten litt kunstnerisk - selv om en proff fotograf helt sikkert hadde fnyst av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir som å legge på peiskos på lyden fra CDplata, fordi man savner godlyden fra LP platene. Det er ingenting feil med å emulere gammel teknologi, men det begynner å bli rart, når man har "ketchup på alt".

Begrensningens kunst, og alt det der..

Mmm Ketchup.

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vet at det finnes en internettside som tilbyr ca det samme som instragram. Legge på filtere og rammer. Noen som vet hvilken side jeg mener?? :)

Skrevet

Hei! Jeg vet at det finnes en internettside som tilbyr ca det samme som instragram. Legge på filtere og rammer. Noen som vet hvilken side jeg mener?? :)

Før fantest det noe osm het picnic, og photobucket.

Jeg syns det er gøy å ta bilder, jeg liker å finne bra snitt og legge til farger, forsterke med effekter osv. Derfor liker jeg instragram etc :)

Skrevet

Instagram bare klikker og henger seg opp hos meg i dag. Flere med samme problemet?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Flere som opplever trøbbel med Instagram i dag?

Anonym poster: db6036bf0cf2152f0ca8131058723c0f

Skrevet

Ja, men kun nå i kveld. Får ikke til å godta folk som vil følge meg eller følge folk. Det står "loading"

Skrevet

Ja, men kun nå i kveld. Får ikke til å godta folk som vil følge meg eller følge folk. Det står "loading"

Godt vi er flere. Opplever du også å ikke komme innpå profiler? At det står "Couldnt load profile"?

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Instagram er veldig gøy om man f.eks følger "Fat Mum Slim" sin månedlige utfordring "A photo a day". Sjekk ut hashtaggen #FMSphotoaday for å se hva som blir oktoberutfordringen. Jeg har fulgt denne utfordringen nesten i hele år, og tatt ett spesifikt bilde hver eneste dag. Kjempegøy å se hvordan andre folk, i andre verdensdeler, tolker oppgaven.

Skrevet

Godt vi er flere. Opplever du også å ikke komme innpå profiler? At det står "Couldnt load profile"?

Vet ikke for når jeg skulle sjekke nå så var alt fint igjen :)

Skrevet

synes det er oppskrytt, og bruker det bare til bideredigering. Er avhengi, men av helt andre grunner tydelighvis...

Skrevet

Vil annbefale alle til å ta et bilde med hånden i luften og tagge det med #bikbof4girls! For hver tagg doneres 1 euro til plan norge og deres Because Im A Girl jentekampanje. http://fordijegerjente.no/ :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...