AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har fått hekta på Instagram! Jeg tar bilder av mye rart, alt fra trær, skog, landskap osv til en tilfeldig brusflaske, en pakke sigaretter eller en middagsrett som ser god ut. Men hva kan man ta bilde av? Alt? Er det kjedelig med f.eks et enkelt bilde av en klokke som er fint redigert? Hva liker dere å se på Instagram?
pinar Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har fått hekta på Instagram! Jeg tar bilder av mye rart, alt fra trær, skog, landskap osv til en tilfeldig brusflaske, en pakke sigaretter eller en middagsrett som ser god ut. Men hva kan man ta bilde av? Alt? Er det kjedelig med f.eks et enkelt bilde av en klokke som er fint redigert? Hva liker dere å se på Instagram? Ja alt! Jeg elsker instagram
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Er lei av Instagram allerede. Samme problemet som med Twitter: folk tror ALT de legger ut er superinteressant. En pakke sigaretter blir ikke mer spennende bare fordi du legger et filter på... 12
pinar Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Er lei av Instagram allerede. Samme problemet som med Twitter: folk tror ALT de legger ut er superinteressant. En pakke sigaretter blir ikke mer spennende bare fordi du legger et filter på... Det er sant, men noen tar jo ganske fine bilder Man kan jo bare slutte å følge de personene som tar bilder man ikke liker så slipper man å se det. Problem løst :D
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Unnskyld for off topic, men lurte veldig på dette: Må man ha bruker selv på Instagram for å se profilene/bildene der?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er også instagram-fan! Men jeg ser noen som legger ut bilder som er sammensatte. Altså ett bilde (èn post) bare at bildet er 2-3 bilder som er redigert sammen. Noen som vet hvordan man får det til?
Ryvre Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er også instagram-fan! Men jeg ser noen som legger ut bilder som er sammensatte. Altså ett bilde (èn post) bare at bildet er 2-3 bilder som er redigert sammen. Noen som vet hvordan man får det til? Mange tar bilder med kameraet sitt og redigerer på PC før de legger det ut på IG. Jeg gjør også det for det er ikke alltid jeg tar bilde med mobilen
kjole100 Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har veldig dilla! Digger å se hva vennene mine driver med i hverdagen
Gjest Luna123 Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Unnskyld for off topic, men lurte veldig på dette: Må man ha bruker selv på Instagram for å se profilene/bildene der? Nei, hvis du går inn på statigr.am, trenger du ikke det
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Nei, hvis du går inn på statigr.am, trenger du ikke det Med mindre brukern man vil sjekke ut har gått inn og sletta profilen sin der da, sånn som meg. Jeg finnes ikke på den siden.
Ryvre Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 hva er instagram egentlig? Man tar bilder og legger det ut. Også kan man se på andres bilder og kommentere/like dem, følge andre brukere osv
Vulpes Skrevet 29. mai 2012 #13 Skrevet 29. mai 2012 Jeg synes faktisk at masse flotte landskapsbilder blir kjedelig i lengden. Synes det er kulere med mer personlige bilder. Gjerne bilder av seg selv, jeg følger jo som regel venner og folk jeg bryr meg om, eller bilder av situasjoner. Trenger ikke å være helt fantastisk spennende, men fem bilder på rad av trær og himmel kan bli litt mye. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #14 Skrevet 29. mai 2012 jeg legger ut bare bilder om meg og mitt liv, fordi familien min følger meg der - de bor langt vekk. Det er da greit for de å følge med på hva jeg gjør. Men trær, sigarettpakker, mulig jeg er gammeldags men det skjønner jeg ikke, hva er vitsen med det? 2
Lutetium 71 Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Man tar bilder og legger det ut. Også kan man se på andres bilder og kommentere/like dem, følge andre brukere osv Featuren som skiller det ut fra andre tilsvarende fotodelingstjenester, er vel at man kan legge på "kule" filtre som etterligner gamle polaroidbilder. Bilder man kunne få ut av slike kamera:
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #16 Skrevet 31. mai 2012 ikke bare polaroid-effekter, men også lomoeffekter (søk på "lomo", "lomography"). Lomo-kamera gir effekter av uskarpe, forvrengte bilder, også overeksponering, eller bilder som blir tatt med lange lukketider. Lomography-effekter har vært populære i en stund, Instagram har bare gjort det enklere for mange å bruke de. Jeg synes fortsatt ikke de gjør et bilde av en tilfeldig sigarettpakke til en kunst, eller verdifull hobby, for den skyld. :gjeiper: 1
Lutetium 71 Skrevet 31. mai 2012 #17 Skrevet 31. mai 2012 ikke bare polaroid-effekter, men også lomoeffekter (søk på "lomo", "lomography"). Lomo-kamera gir effekter av uskarpe, forvrengte bilder, også overeksponering, eller bilder som blir tatt med lange lukketider. Lomography-effekter har vært populære i en stund, Instagram har bare gjort det enklere for mange å bruke de. Jeg synes fortsatt ikke de gjør et bilde av en tilfeldig sigarettpakke til en kunst, eller verdifull hobby, for den skyld. :gjeiper: Det blir som å legge på peiskos på lyden fra CDplata, fordi man savner godlyden fra LP platene. Det er ingenting feil med å emulere gammel teknologi, men det begynner å bli rart, når man har "ketchup på alt". Begrensningens kunst, og alt det der.. 3
Ryvre Skrevet 31. mai 2012 #18 Skrevet 31. mai 2012 Er jo ikke alle som bruker filter på alt da. De aller fleste på min venneliste på IG legger ut bilder uredigerte. Noen av dem redigerer på PC eller i andre apps også. Men med IG så har man muligheten til å legge på et filter
jie-jie Skrevet 31. mai 2012 #19 Skrevet 31. mai 2012 Lasta ned appen i går og skal prøve meg. Er ikke flink til å ta bilder, så får se hvor dette går. Virker spennende.
louise1 Skrevet 31. mai 2012 #20 Skrevet 31. mai 2012 Artig med Instagram Gøy å se hva gode venner har på fore, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå