AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #22 Skrevet 27. mai 2012 Jeg tenner veldig på mannens nytelse, altså tenner jeg også på dette. Tenk å få nytelse både fra penis og analen på samme tid, og helt samkjørt
Mann 42 Skrevet 27. mai 2012 #23 Skrevet 27. mai 2012 om penis er lang nok..bøy den bakover og stikk den inn. Åja. Så det er altså noe for de som både er spesielt interessert og abnormt utstyrt?
Gjest HunterLady Skrevet 27. mai 2012 #24 Skrevet 27. mai 2012 Åjaaaa. Så selvanal er rett og slett bare å putte noe oppi anus mens man koser seg med andre deler samtidig? Get it.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #25 Skrevet 27. mai 2012 Åjaaaa. Så selvanal er rett og slett bare å putte noe oppi anus mens man koser seg med andre deler samtidig? Get it. Nei, det er når en mann strekker penisen mellom beina og puler seg selv i rumpa.
Mann 42 Skrevet 27. mai 2012 #26 Skrevet 27. mai 2012 Jeg fant et nettsted som hette autoanal.com, og der lå det en filmsnutt med en fyr som pulte seg selv bak med sin egen penis, og som så ut til å kose seg fælt. Jeg trodde virkelig at jeg visste alt om forskjellige måter å ha sex på, men dette hadde jeg ikke hørt om før i dag. Lurer på hvordan den første som prøvde dette, kom på det? 1
Gjest HunterLady Skrevet 27. mai 2012 #27 Skrevet 27. mai 2012 Nei, det er når en mann strekker penisen mellom beina og puler seg selv i rumpa. As if.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #28 Skrevet 27. mai 2012 As if. Seriøst. Jeg fant den samme filmsnutten Mann42 nevner.
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. mai 2012 #29 Skrevet 27. mai 2012 Jeg fant et nettsted som hette autoanal.com, og der lå det en filmsnutt med en fyr som pulte seg selv bak med sin egen penis, og som så ut til å kose seg fælt. Jeg trodde virkelig at jeg visste alt om forskjellige måter å ha sex på, men dette hadde jeg ikke hørt om før i dag. Lurer på hvordan den første som prøvde dette, kom på det? Noen sa: "Go fuck yourself"
Gjest HunterLady Skrevet 27. mai 2012 #30 Skrevet 27. mai 2012 Seriøst. Jeg fant den samme filmsnutten Mann42 nevner. Ok. Jeg forstår at dette er noe noen menn foretar seg, men det kan jo umulig være så mange? Dette er jo fysisk umulig for en god del.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #31 Skrevet 27. mai 2012 Ok. Jeg forstår at dette er noe noen menn foretar seg, men det kan jo umulig være så mange? Dette er jo fysisk umulig for en god del. Ja, akkurat som selvsuging. Det er bare menn uten ryggrad og med penis av gummi som får det til 2
Mann 42 Skrevet 27. mai 2012 #32 Skrevet 27. mai 2012 Noen sa: "Go fuck yourself" Eller kanskje han prøvde å få dama med på analsex. "Gå og pul din egen ræv, da vel", kan hun ha sagt. Tenk deg lykken da han oppdaget at han kunne! 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #33 Skrevet 27. mai 2012 Ja, akkurat som selvsuging. Det er bare menn uten ryggrad og med penis av gummi som får det til På samme måte som dette egner seg best for folk uten baller... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå