Gå til innhold

Selvanal - hot or not?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Omg, jeg måtte jo selfølgelig google det :skratte:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner veldig på mannens nytelse, altså tenner jeg også på dette. Tenk å få nytelse både fra penis og analen på samme tid, og helt samkjørt ;)

Skrevet

om penis er lang nok..bøy den bakover og stikk den inn.

Åja. Så det er altså noe for de som både er spesielt interessert og abnormt utstyrt?

Gjest HunterLady
Skrevet

Åjaaaa. Så selvanal er rett og slett bare å putte noe oppi anus mens man koser seg med andre deler samtidig? Get it. :)

AnonymBruker
Skrevet

Åjaaaa. Så selvanal er rett og slett bare å putte noe oppi anus mens man koser seg med andre deler samtidig? Get it. :)

Nei, det er når en mann strekker penisen mellom beina og puler seg selv i rumpa.

Skrevet

Jeg fant et nettsted som hette autoanal.com, og der lå det en filmsnutt med en fyr som pulte seg selv bak med sin egen penis, og som så ut til å kose seg fælt.

Jeg trodde virkelig at jeg visste alt om forskjellige måter å ha sex på, men dette hadde jeg ikke hørt om før i dag.

Lurer på hvordan den første som prøvde dette, kom på det?

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, det er når en mann strekker penisen mellom beina og puler seg selv i rumpa.

As if.

AnonymBruker
Skrevet

As if.

Seriøst. Jeg fant den samme filmsnutten Mann42 nevner.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg fant et nettsted som hette autoanal.com, og der lå det en filmsnutt med en fyr som pulte seg selv bak med sin egen penis, og som så ut til å kose seg fælt.

Jeg trodde virkelig at jeg visste alt om forskjellige måter å ha sex på, men dette hadde jeg ikke hørt om før i dag.

Lurer på hvordan den første som prøvde dette, kom på det?

Noen sa: "Go fuck yourself"

Gjest HunterLady
Skrevet

Seriøst. Jeg fant den samme filmsnutten Mann42 nevner.

Ok. Jeg forstår at dette er noe noen menn foretar seg, men det kan jo umulig være så mange? Dette er jo fysisk umulig for en god del.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg forstår at dette er noe noen menn foretar seg, men det kan jo umulig være så mange? Dette er jo fysisk umulig for en god del.

Ja, akkurat som selvsuging. Det er bare menn uten ryggrad og med penis av gummi som får det til :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Noen sa: "Go fuck yourself"

Eller kanskje han prøvde å få dama med på analsex.

"Gå og pul din egen ræv, da vel", kan hun ha sagt. Tenk deg lykken da han oppdaget at han kunne!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, akkurat som selvsuging. Det er bare menn uten ryggrad og med penis av gummi som får det til :fnise:

På samme måte som dette egner seg best for folk uten baller...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...