Nika_83 Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Vi skal til Italia på ferie i sommer og har fått gode tips til restauranter i Roma og Firenze fra venner og kjente, men Venezia var det dårlig med. Så er det noen her som har tips, så er det bare å rope ut
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Venezia er ikke noen matby i det hele tatt så ikke forvent dere mye men sats på sjømat og spesialiteten spaghetti vongole som er pasta med hjertesskjell og hvitvin.
Nika_83 Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2012 Aha.. Tusen takk for tipset Kanskje man er heldig og treffer på hjelpsomme innbyggere som kan anbefale sine favoritt restauranter. Over alt jeg har reist ellers har de beste plassene jeg har spist vært steder som lokalbefolkningen har anbefalt meg
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Min beste matopplevelse noensinne var i Venezia på The Met. 15 retter og to Guide Michelin-stjerner er kanskje ikke noe for en enhver, så jeg vil anbefale å gå utenfor turistmotorveiene og finne restauranter der de lokale går. De er like bra der som ellers i Italia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå