Gå til innhold

Faller for feil type menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okay, du faller altså for menn med høyt nivå av testosteron (det mannlige kjønnshormonet).

Ulempen med dette er blant annet at jo høyere hormon-nivå desto mer aggressiv blir mannen. Noe du tydeligvis har merket.

Og da er vi tilbake til det første jeg skrev; at du ser etter en som ligger midt på treet. En som er mann nok, men ikke for mye mann. Og som i tillegg har andre gode egenskaper selvfølgelig.

Da er vi sikkert enige! Det er det jeg lurer på om jeg har funnet nå. En som er mann nok, men allikevel trygg. Problemet er bare at følelsene uteblir, og da blir jeg usikker på om det er hodet mitt som spiller meg et puss. At jeg likevel bør prøve med denne mannen. Eller om det rett og slett er feil mann, og at jeg bør jakte videre. Men vil jeg noen gang finne ham som er midt i mellom, men som setter følelsene mine i sving?

Bli klok den som kan. :fnise:

Men takk for gode svar, Steinar.

TS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi sikkert enige! Det er det jeg lurer på om jeg har funnet nå. En som er mann nok, men allikevel trygg. Problemet er bare at følelsene uteblir, og da blir jeg usikker på om det er hodet mitt som spiller meg et puss. At jeg likevel bør prøve med denne mannen. Eller om det rett og slett er feil mann, og at jeg bør jakte videre. Men vil jeg noen gang finne ham som er midt i mellom, men som setter følelsene mine i sving?

Bli klok den som kan. :fnise:

Men takk for gode svar, Steinar.

TS

Jeg syns du skal gi han en sjanse og se det an litt hvordan det hele utvikler seg.

Trenger ikke å flytte i sammen eller gifte dere med en gang vettu ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal gi han en sjanse og se det an litt hvordan det hele utvikler seg.

Trenger ikke å flytte i sammen eller gifte dere med en gang vettu ;)

Det var det jeg også tenkte, gi ham noen sjanser til. Men synes allikevel ikke det er riktig overfor ham som tydeligvis er veldig interessert.

TS

Skrevet

Det var det jeg også tenkte, gi ham noen sjanser til. Men synes allikevel ikke det er riktig overfor ham som tydeligvis er veldig interessert.

TS

Nei, hvis du føler at det ikke kommer til å fungere så bør du selvfølgelig heller gjøre det krystallklart for ham at det ikke kommer til å fungere.

Så kan begge gå videre på sin vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...