Gå til innhold

hvis jeg hadde dødd

Fremhevede innlegg

Gjest SummerJudith
Skrevet

Ok, så du kan oppføre og skrive akkurat hva du vil. Når du da får reaksjoner og kritikk, så betyr det at folk hater deg og ønsker deg død. Du svømmer jo i egen selvmedlidenhet og melodrama. Hva med å faktisk bli voksen og ta ansvar for deg selv og hvordan du fremstår fremfor å klage over at folk ønsker deg død fordi du får kritikk på et nettforum?

hva skriver jeg galt da? at jeg forsvarer fotballfrue mener du? og bare hat meg du. du hadde sikkert blitt kjempe glad om jeg hadde vært død for du syns jeg bare er i veien det viser du jo når du er så sur hele tiden jeg har ikke gjort deg noenting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt ingenting noen her skriver som når inn hos deg. Folk har prøvd i utallige tråder, jeg (og antagelig flere) har prøvd saklig og vennlig på PM, men det eneste du leser ut av det som skrives er at folk hater deg og ønsker deg død. Jeg vet ikke hvorfor du helt mangler evnen til å se noe annet og hvorfor du har valgt å drukne deg i ekstrem selvmedlidenhet, men det er jo til syvende og sist deg selv det går ut over. Det kan ikke være godt å leve slik.

Innen du velger å gjøre noe med det, så får du bare leve i villfarelsen om at du er hatet og folk hadde danset på din grav. Det er ingenting noen her kan si som kan få deg til å forstå dette likevel.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Trololololooooooooolooooooool :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Aaleyah - jeg forstår at du er ung og sårbar. Men du gjør det veldig vanskelig for deg selv, når du konkluderer med at alle hader deg. Alle her inde møder modstand, og opplever ubehagelige kommentarer og svar fra tid til anden, også jeg.

Du gjør det så vanskelig for deg selv, og jeg forstår at folk bliver slidne av at du trenger bekreftelser hele tiden. Våg å stole lidt mere på dine egne meninger og personlighed. Da tror jeg du får mere ud av debattene. Ikke bry deg om det hvis noen kommer med et lidt krasst svar. Som oftest betyder bare at modparten er uenig med deg. Det er ikke alle som er like diplomatiske her.

• Liker 7
Gjest Blondie65
Skrevet

Aaleyah: det er forskjell på å være uenig med deg, synes det du snakker om er tull og det å ha en mening om din person. Hvis du ikke greier å se den forskjellen kan du ikke heller være på et nettforum da ingen her kan vite hva slags person du er.

Jeg er ofte blendende uenig med f.eks. Tabris - men har jeg gjort meg noen mening om at hun er dum, teit eller at jeg ønsker henne død - eller tror jeg hun har gjort seg slike meninger om meg? Nei til begge. Vi er bare uenig i SAKEN.

Du må lære deg å skille dette også.

Gjest SummerJudith
Skrevet

Det er absolutt ingenting noen her skriver som når inn hos deg. Folk har prøvd i utallige tråder, jeg (og antagelig flere) har prøvd saklig og vennlig på PM, men det eneste du leser ut av det som skrives er at folk hater deg og ønsker deg død. Jeg vet ikke hvorfor du helt mangler evnen til å se noe annet og hvorfor du har valgt å drukne deg i ekstrem selvmedlidenhet, men det er jo til syvende og sist deg selv det går ut over. Det kan ikke være godt å leve slik.

Innen du velger å gjøre noe med det, så får du bare leve i villfarelsen om at du er hatet og folk hadde danset på din grav. Det er ingenting noen her kan si som kan få deg til å forstå dette likevel.

du har prøvd å få meg til å slutte å støtte fotballfrue men jeg kommer ikke til å slutte med det! det var bare et spørsmål -.- det er du som overdriver. bare vær sur du. skulle ønske jeg kunne si fra til deg når jeg er død så skulle jeg sett hvordan du reagerer for du syns tydeligvis jeg bare er irriterende det du sier i innlegget ditt ialfall

Skrevet

Behersk deg lidt nå, Aaleyah, og tenk over hva som faktisk skrives til deg. Jeg synes du leser mye som ikke står der.

• Liker 14
Skrevet

Noen som trenger en klem?

Gjest Blondie65
Skrevet

du har prøvd å få meg til å slutte å støtte fotballfrue men jeg kommer ikke til å slutte med det! det var bare et spørsmål -.- det er du som overdriver. bare vær sur du. skulle ønske jeg kunne si fra til deg når jeg er død så skulle jeg sett hvordan du reagerer for du syns tydeligvis jeg bare er irriterende det du sier i innlegget ditt ialfall

Så hvis noen er uenig med deg i saken angående fotballfrue så er de sur, overdriver og synes du er irriterende? Kan det tenkes at disse personene som er uenig med deg ikke en gang tenker på deg overhodet når de går bort fra dataskjermen, mens du bruker mye energi på å forsvare deg selv som person en forestilling om hva vi synes om deg når vi ikke en gang ofrer det en tanke?

Gjest SummerJudith
Skrevet

Så hvis noen er uenig med deg i saken angående fotballfrue så er de sur, overdriver og synes du er irriterende? Kan det tenkes at disse personene som er uenig med deg ikke en gang tenker på deg overhodet når de går bort fra dataskjermen, mens du bruker mye energi på å forsvare deg selv som person en forestilling om hva vi synes om deg når vi ikke en gang ofrer det en tanke?

nei det har jeg aldri sagt -.- men noen har sagt de hater meg og tabris er sur på meg hver gang hun prater til meg derfor. vet vel ikke jeg, jeg er ikke tankeleser. kanskje dere ikke tenker på et i det hele tatt men det er vanskelig for meg å vite

Gjest Blondie65
Skrevet

nei det har jeg aldri sagt -.- men noen har sagt de hater meg og tabris er sur på meg hver gang hun prater til meg derfor. vet vel ikke jeg, jeg er ikke tankeleser. kanskje dere ikke tenker på et i det hele tatt men det er vanskelig for meg å vite

Tabris er ikke sur på deg. Tabris er uenig med deg. Og når man er uenig så uttrykker man det. Jeg vet ikke hvem det er som har sagt at de hater deg, men jeg kan aldri tenke meg at det er Tabris.

Hvis du ikke klarer å skille mellom å være uenig og å være sur på deg - som i bryr seg så mye at man faktisk lar det gå ut over sitt eget humør i det virkelige liv når noen er uenig på nett - så må du revurdere din deltakelse på nettet.

Det er mange grunner til å være uenige og hvis en ikke klarer å takle det kan en ikke være her heller.

Hilsen Blondie - ikke på noen måte sur på en person jeg er uenig med på nettet.

Skrevet

Kjære Aaleyah. Det er ingen som er ved sine fulle fem som ønsker at du eller noen andre skal dø. Men når det er sagt - noen folk er rare og kan få seg til å skrive de underligste ting til andre som er i en sårbar situasjon. Jeg kan ikke passe denne tråden hele tiden, og ønsker uansett ikke en diskusjon om dette temaet i dette rommet.

Du er verdifull og du må ikke tenke slik selv om du i blant skulle havne i diskusjoner der folk er uenig med deg og/eller sure på deg.

Ta vare på deg selv, gå ut i solen og nyt resten av dagen! Tråden stenges.

Kosemose, mod

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...