AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Vil til et varmt land som ikke tar så lang tid å fly. Har flyskrekk og orker ikke fly lenge, men å kjøre er ikke aktuelt. Hvor bør jeg dra? Sleng gjerne med hotell, er så dårlig på sånt Budsjett: Maks 8000per person.
Shoes Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Strand, storby eller begge kombinert? Party eller rolig? Endret 27. mai 2012 av Shoes
caroprins Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Forslag: Nice i frankrike, Rhodos i Hellas og Kypros. Tror alle ligger innenfor 4 timers flytur. Hotellforslag har jeg ikke men om jeg hadde reist til Nice så hadde jeg booket et hotel som ligger i gåavstand til hovedgaten. Når det gjelder Rhodos og Kypros så kjøres det pakketurer dit så det er bare å sjekke med de store reise arrangørende.
Vibi Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Hva er kort flytur? Hvis den skal være veeeldig kort, kan kanksje Riga, og Jurmala beach være noe. Da har du storby, strand, shopping og billig spa.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 rolig, men med mulighet for party må ikke være strand, men badebasseng må jegha. Maks 3-4 timer med fly. helst ikke mer enn 3.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå