Gå til innhold

The Dictator


Gjest Valiumsjunkie

Anbefalte innlegg

Gjest Valiumsjunkie

Borat var gøy, Bruno og the diktator bare flaue omtrent. Ble skikkelig skuffet, virker ikke som at filmen er gjennomtenkt. Bare billige og enkle poenger, og det var tre tjukkaser bak meg som kun lo da det var nakenhet inni bildet eller en dildospøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg så den, så lo vi masse. Jeg hadde med venner, og vi kødda litt inni mellom og lo masse av filmen.

Holdt på å krepere da han datt ned av den lina og smelte godsakene rett i vinduet under lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Ble litt overrasket over at folk lo av det når han smakket penisen i vinduet, det var ikke noe morsomt. Oki, en penis treffer et vindu? Kunne like gjerne vært en storetå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan umulig ha sett samme film, hele kilosalen holdt jo på å revne av latter når jeg så den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borat var gøy, Bruno og the diktator bare flaue omtrent. Ble skikkelig skuffet, virker ikke som at filmen er gjennomtenkt. Bare billige og enkle poenger, og det var tre tjukkaser bak meg som kun lo da det var nakenhet inni bildet eller en dildospøk.

Hva har dette med din oppfatning av filmen å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele kommer vel annpå personen som ser filmen og humor nivået..

Jeg skrattlo så jeg så forstyrra de andre i salen. Humor som er right up my alley!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En pille for alt som er ille, og valiumjunkie som nick... Skjønner godt at du ikke lo eller så humoren i filmen... piller gjør gjerne sånnt med folk. :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...