Gå til innhold

Blir aldri mett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutt, trener styrke 3 dager i uken. Sliter med metthetsfølelsen for tiden. Begynte å spise mindre fordi jeg innsåg at jeg også ble feitere. Magen begynte å vokse. Nå har jeg spist 3 hele egg med tomatskiver, et par laksestykker og agurk. Burdte ikke dette mettet meg nå? Spist to gullerøtter etterpå for å forsøke å bli mett, men nei. Ellers består mye av kosten min av havregryn, grovbrød med hvitost, makrell, skinke, kjøtt i blant, ferdigmat i blant. Hvordan skal jeg spise egentlig? Blir så lei, eneste duden i verden som trener og ikke kan spise seg mett uten å bli feit. Spiser 4-6 ganger dagen. Ble mett av 4 grove brødskiver og noen gullerøtter rundt 7 tiden, men det varte i nøyaktig en time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

edit 2 laksestykker til. Ikke mett nå heller. Sikkert oppi 500 cal nå på siste måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk ett eller to glass vann hvis du føler deg sulten. Hvis ikke sultfølelsen ikke har gitt seg etter det, så ville jeg spist grønnsaker eller frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk ett eller to glass vann hvis du føler deg sulten. Hvis ikke sultfølelsen ikke har gitt seg etter det, så ville jeg spist grønnsaker eller frukt.

Vann? Jeg drikker vann hele tiden. Vann vann vann. Det er noe som ikke kan stemme med den helvetes jævla kroppen min for mett blir den aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare bra da? Voksende muskler trenger masse mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare bra da? Voksende muskler trenger masse mat

Men poenget er at når jeg spiste meg mett for å bygge muskler ble jeg feit også. mista six packen min og har fått mage, så selv om musklene har vokst litt har faen fettet gjort det samme. je blir så forbanna! Men jeg ble plutselig mett sånn to timer etter. vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd å spise LCHF? Jeg kjenner i alle fall at sult- og metthetssignalene er mye tydeligere da, og det metter bedre. 600 kcal med brødmat holdt meg mett i 3-4 timer mens 600 kcal med LCHF holder meg mett i 6-8 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...