Gjest Vodka Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Lurer på hva dine drømmer er. Ikke sove-drømmer, men drømmer for hvordan du vil leve og sånt.. `?? både kortisiktig og langsiktig
Gjest Vodka Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg kan begynne.. jeg drømmer om å flytte til California og studere der i noen år. Men tror ikke det kommer til å skje.
Gjest energibånd Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Det er en hel del jeg drømmer om. Jeg gleder meg først og fremst til å bli ferdig med mastergraden, få meg en jobb hvor jeg kan reise mye, men tenker at jeg tar meg fri i noen måneder før jeg begynner å jobbe, bare for å reise verden rundt. Det er utrolig mange hovedstader rundt om i verden jeg vil besøke. Jeg har lyst til å lære meg nye språk og utfordre meg selv på flere plan. Jeg vil også bo i et fremmed land i ett år. Jeg drømmer også om å ta doktorgrad en gang i fremtiden. Det er så mye jeg vil gjøre, men ja, reising står øverst på planen for øyeblikket.
LeaMichele Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 jeg drømmer om masse forskjellig, det er så masse jeg har lyst til! - jobbe frivillig i en dyrehage, eller på et rescue senter en eller annen plass i verden. -reise verden rundt, besøke hver minste lille krok, se alt som er å se! - finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor. rettere sagt, finne ut hva jeg passer som. -kjøpe et gammelt småbruk å pusse opp dette. få et par dyr her. - bli kvitt depresjonene. - finne motivasjonen til å trene, slik at jeg kan bli tynn og pen. for ikke å ta helt av, stopper jeg der selvom jeg har mange flere drømmer
TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 jeg har begynt å få sånne konstruktive drømmer, og jeg akter realisere mest mulig av dem. jeg er godt i gang allerede. jeg har lengte ikke våget å drømme om et hjem, men nå er jeg der. jeg skal flytte i slutten av denne sommeren til et hus hvor jeg har tenkt å bygge opp trygghet og tilhørighet. det skal være en plass dit jeg drar når jeg er ferdig med jobb og ansvar, og trekker meg tilbake. det skal være der min datter finner meg og sin egen tilhørighet. til å begynne med skal jeg fylle det med min historie og minner fra det jeg har gjort, og de skal kun være de gode og positive. det kommer til å bli en eller to gordon settere løpende rundt i hagen, jeg savner pelsterapi. det kommer til å bli plass for mine lidenskaper; bil og musikk. jeg skal skape trivsel, for det er det eneste jeg virkelig trenger. kommer det fler dit? vi får se. i begynnelsen av året begynte jeg å skape alt dette fordi jeg traff kvinnen jeg trodde jeg skulle oppleve dette sammen med - men der tok jeg feil. det er allikevel ikke viktig lengre, jeg har innsett at dette greier jeg veldig fint alene. jeg vet ikke om det kommer noen andre, men jeg har ingen planer om å sørge om det ikke blir slik. kort og godt; jeg drømmer om et a4-liv, den tilværelsen jeg har hatt så langt har vært litt for spesiell.
Djinn Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 økonomisk frihet. enkelt og greit. når det er nådd så tror jeg at jeg enedelig kan få fred inni meg og "nyte" livet. får bare håpe jeg ikke dør før det skjer da. ellers blir jo livet litt bortkasta haha :-).
MalloryK Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 Skulle gjerne hatt stabilitet i livet mitt. Og at jeg kan se frem til noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå