AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Er det bare jeg som syns kvinner er merkelig klossete når de er ute og handler? Det skjer ganske så ofte at de dulter borti meg ved kassekøen, eller at de plutselig mister en vare på gulvet og spør om jeg eller andre kan plukke opp, eller at de må ha hjelp til å ta ned ting fra hylla. Nesten så jeg føler for å liste meg rundt frysediskene og hyllene for å unngå å dulte ned ei fremadstormende, spretten dame så pluselig dukker opp fra under hylla og rett i låret mitt fordi "jeg" ikke så meg for. Er det fordi de er små, eller er det finmotorikken som mangler?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Vi er generelt stressa vesner.. er du klar over hvor mye som må gjøres hverdag?
absinthia Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 (endret) Med mindre de.av vanvare klyper deg med pinsettgrepet, så er det grovmotorikk du skildrer her når det gjelder bevegelsesmønster. Har antagelig snarere noe med at det stort sett befinner seg flere damer enn menn på butikker. Edit: ok, jeg ser at du også har listet noe som kan kalles for finmotoriske aktiviteter. Endret 25. mai 2012 av absinthia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå